Σε βασικό πυλώνα του επενδυτικού πλάνου του Ομίλου Fourlis αναδεικνύεται η επέκταση των καταστημάτων και η βελτιστοποίηση του franchise δικτύου για το σύνολο των brands του Ομίλου -IKEA, INTERSPORT, HOLLAND & BARRETT- σε όλη τη γεωγραφική περιοχή δραστηριοποίησής του.
Ο Όμιλος Fourlis εδώ και 75 χρόνια βρίσκεται σε σταθερή τροχιά εξέλιξης και εκσυγχρονισμού. Αποτελώντας σήμερα έναν από τους μεγαλύτερους εμπορικούς ομίλους διαρκών καταναλωτικών αγαθών, η εμπορική του δραστηριότητα εκτείνεται στις χώρες της Ελλάδας, της Κύπρου, της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, μέσω των brands που εκπροσωπεί, «ΙΚΕΑ», «INTERSPORT» και «HOLLAND & BARRETT».
ΙΚΕΑ: Τα 3 νέα φυσικά καταστήματα και η phygital στρατηγική ανάπτυξης
Με 3 νέα καταστήματα έως το 2027 και με στόχο την ενίσχυση της phygital παρουσίας του δικτύου ΙΚΕΑ, ο Όμιλος Fourlis συνεχίζει να αναπτύσσει με συνέπεια τη ναυαρχίδα της λιανεμπορικής δραστηριότητάς του.
Σε συνέχεια του καταστήματος που άνοιξε τον Νοέμβριο του 2023 στο Veliko Tarnovo της Βουλγαρίας, ο Όμιλος δρομολογεί μέσα στο 2024 να λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα ΙΚΕΑ μεσαίου μεγέθους στην Πάτρα.
Επιπρόσθετα, αρχές του 2025 θα λειτουργήσει ένα νέο κατάστημα ΙΚΕΑ επίσης μεσαίου μεγέθους στο Ηράκλειο Κρήτης, ενώ το 2027 θα είναι σε λειτουργία και άλλο ένα κατάστημα ΙΚΕΑ στο Ελληνικό.
Τα καταστήματα ΙΚΕΑ έχουν στόχο να προσφέρουν μια ιδιαίτερη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή, ενώ τα καταστήματα νέας γενιάς που βρίσκονται στα αστικά κέντρα διευκολύνουν την καθημερινότητα του καταναλωτή προσφέροντας μια ευρεία προϊοντική γκάμα.
Σημειώνεται δε ότι σύντομα θα λειτουργήσει πλήρως το νέο retail hub στο IKEA Αεροδρομίου Αθηνών, το οποίο, εκτός του ΙΚΕΑ, θα φιλοξενήσει κι άλλα καταστήματα λιανικής του Ομίλου, εκ των οποίων ένα κατάστημα INTERSPORT και ένα HOLLAND & BARRETT.
Μέσα από τη συνεχή επαφή του με το καταναλωτικό κοινό το brand IKEA αποσκοπεί στο να αφουγκράζεται τις ανάγκες και να προσαρμόζεται στις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Το δε ηλεκτρονικό κανάλι του ΙΚΕΑ, που λειτουργεί σε όλη τη γεωγραφική περιοχή δραστηριοποίησής του δρα συμπληρωματικά με τα φυσικά καταστήματα.
Intersport: Το μεγαλύτερο δίκτυο αθλητικών ειδών στην Ελλάδα συνεχίζει την επέκταση της omnichannel παρουσίας του
Πιστός στην αποστολή του να εμπνέει, να εξυπηρετεί και να συνδέει τους ανθρώπους με τον αθλητισμό και την αθλητική μόδα, μέσα στο 2023 ο Όμιλος Fourlis εγκαινίασε 3 νέα καταστήματα INTERSPORT στην Ελλάδα (Παγκράτι, Σέρρες, Κατερίνη) και 1 στη Ρουμανία (Lemon Park retail park) ακολουθώντας το πλάνο αναβάθμισης δικτύου στην Ελλάδα.
Παράλληλα, ο Όμιλος βρίσκεται σε συνεχή αναζήτηση νέων ευκαιριών για επέκταση του δικτύου σε όλες τις χώρες δραστηριοποίησής του, και ιδιαίτερα στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία όπου υπάρχει σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης για τις εργασίες του Ομίλου, καλύπτοντας όλο και μεγαλύτερο γεωγραφικό εύρος εξυπηρέτησης των πελατών του.
Ήδη εντός του 2024 ανακαινίστηκε το κατάστημα στον Γέρακα, ενώ μεταφέρθηκε και ανακαινίστηκε το κατάστημα στην Καλαμάτα, βελτιώνοντας την εμπειρία των επισκεπτών του.
Ακόμη, μέσα στον Απρίλιο του 2024 άνοιξε το νέο -60o- κατάστημα στη Μυτιλήνη, διατηρώντας την πρώτη θέση στην Ελλάδα με τα περισσότερα καταστήματα στην αγορά των αθλητικών ειδών και το νέο 34ο κατάστημα στη Ρουμανία (Sibiu), ενώ δρομολογούνται κι άλλα για το υπόλοιπο του έτους.
Πλέον, το δίκτυο καταστημάτων INTERSPORT σήμερα αριθμεί 110 καταστήματα και συγκεκριμένα 60 καταστήματα στην Ελλάδα, 34 στη Ρουμανία, 10 στη Βουλγαρία και 6 στην Κύπρο.
Τα νέα εκσυγχρονισμένα καταστήματα INTERSPORT που απευθύνονται στους sports enthusiasts προσφέρουν μια νέα αγοραστική εμπειρία που συνδυάζει καινοτομία, τεχνολογία και πλούσια γκάμα προϊόντων.
Επιπλέον ο Όμιλος συνεχίζει την Omnichannel στρατηγική του με στόχο όλοι οι καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα αγοράς, αλλά και παραλαβής από όλα τα καταστήματα του δικτύου INTERSPORT.
Holland & Barrett: Δυναμική είσοδος του Ομίλου Fourlis και στον κλάδο Υγείας & Ευεξίας
Πριν από σχεδόν ένα έτος ο Όμιλος ξεκίνησε μια τρίτη δραστηριότητα λιανικής σε έναν από τους πιο δυναμικούς και ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους λιανικής, τον κλάδο Υγείας & Ευεξίας. Συνάπτοντας στρατηγική συνεργασία με τη Holland & Barrett, τη Νο1 αλυσίδα για Βιταμίνες & Συμπληρώματα στην Αγγλία με ιστορία άνω των 150 ετών και παρουσία σε 24 χώρες.
Εντός του 2023, άνοιξαν τα πρώτα 6 καταστήματα Holland & Barrett στην Αθήνα, καθώς και το ταχέως αναπτυσσόμενο ηλεκτρονικό κατάστημα του brand με πανελλαδική κάλυψη.
Η δημιουργία νέων καταστημάτων αποτελεί βασικό άξονα της στρατηγικής ανάπτυξης της αλυσίδας. Ιδιαίτερα σημαντική είναι και η συνεργασία με την ΑΒ Βασιλόπουλος για ανάπτυξη με το μοντέλο Shop-in–Shop εντός των καταστημάτων ΑΒ. Ο Όμιλος έκανε τα πρώτα βήματα μέσα στο 2023 με το SIS concept και από τα πρώτα αποτελέσματα ήδη διαβλέπει μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης.
Μέσα στον Μάιο του 2024 είναι δρομολογημένα να ανοίξουν 4 νέα καταστήματα, εκ των οποίων τα 2 είναι τύπου SIS (shop-in-shop).
Στόχος του Ομίλου είναι να κάνει την υγεία και ευεξία τρόπο ζωής για όλους, προσφέροντας 4 προϊοντικές κατηγορίες προϊόντων (βιταμίνες & συμπληρώματα, συμπληρώματα άθλησης, φυσικά προϊόντα ομορφιάς, τρόφιμα και ροφήματα). Μεγάλο ατού, οι προσιτές των προϊόντων είναι προσιτές προς το ευρύ κοινό και το εκπαιδευμένο προσωπικό να παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές ευεξίας στους πελάτες.
Στους 14 μήνες από το άνοιγμα του 1ου καταστήματός Holland & Barrett στην Ελλάδα σημειώνεται μια συνεχιζόμενη βελτίωση όσον αφορά την αναγνωρισιμότητα του brand, αλλά και την σταθερή και αυξανόμενη πιστότητα των πελατών, γεγονός που καταδεικνύει εμπιστοσύνη στα προϊόντα, αλλά και στις συμβουλές του προσωπικού το οποίο περνά από συνεχή και εντατική εκπαίδευση.