Στα 549,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ τριμήνου 2024 του ΟΠΑΠ, αυξημένα κατά 4,2% σε ετήσια βάση (α’ τρίμηνο 2023: 527,4 εκατ. ευρώ) λόγω της σημαντικής ανάπτυξης του online.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) α’ τριμήνου 2024 μειώθηκαν κατά 3,1% σε ετήσια βάση στα 190,3 εκατ. ευρώ (α’ τρίμηνο 2023: 196,5 εκατ. ευρώ) ή κατά 2,5% σε συγκρίσιμη βάση, λόγω των υψηλότερων λειτουργικών εξόδων, και ειδικότερα λόγω της εμπροσθοβαρούς επιβάρυνσης των εξόδων μάρκετινγκ, για την υποστήριξη της πρόσφατης έναρξης του Eurojackpot και της ανανέωσης του Λόττο και του Τζόκερ.
Το περιθώριο EBITDA παρέμεινε στα υψηλά επίπεδα του 35%.
Τα καθαρά κέρδη το α’ τρίμηνο 2024 ανήλθαν σε 113,3 εκατ. ευρώ (α’ τρίμηνο 2023: 118,0 εκατ. ευρώ), μειωμένα κατά 3,9% σε ετήσια βάση ή κατά 2,4% σε συγκρίσιμη βάση.
Παράλληλα, ο ΟΠΑΠ κατέγραψε ισχυρή ταμειακή θέση με το δείκτη Καθαρού Δανεισμού/LTM EBITDA να διαμορφώνεται στο 0,14x (0,18x συμπεριλαμβανομένων των μισθώσεων).
Εξάλλου, η εταιρεία ολοκλήρωσε την ανανέωση των παιχνιδιών κληρώσεων (Τζόκερ και Λόττο), ενώ υπήρξε επιτυχής η έναρξη του Eurojackpot.
Ο ΟΠΑΠ εστιάζει διαρκώς στην προσφορά καινοτόμων προτάσεων με την ενίσχυση του online, μέσω της δημιουργίας νέων προγραμμάτων loyalty, με παράλληλη βελτίωση της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών μας στην επίγεια δραστηριότητα (retail).