Πέθανε σε ηλικία 75 ετών μετά από μάχη με τον καρκίνο o επιχειρηματίας Θεόδωρος Χαραγκιώνης. Υπήρξε από τους κορυφαίους επιχειρηματίες στον κλάδο του real estate στην Ελλάδα και ιδρυτής του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου.
Γεννημένος στην Καστέλα του Πειραιά το 1948, ο Θεόδωρος Χαραγκιώνης φοίτησε στη Ράλλειο και κατόπιν στην πρότυπο Ιωνίδειο Σχολή. Σπούδασε πολιτικός μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και μετεκπαιδεύτηκε στο Harvard (πολεοδομία) και στο Stanford (διοίκηση επιχειρήσεων). Ήταν ο δημιουργός των πρώτων εμπορικών κέντρων στην Ελλάδα.
Ο Όμιλος Χαραγκιώνη που ίδρυσε ειδικευόταν στην ανάπτυξη και στη μακροχρόνια εκμετάλλευση ακινήτων επαγγελματικής φύσης στο κέντρο των μεγάλων ελληνικών πόλεων, στο λιανικό εμπόριο ειδών πολυτελείας και στην εγκαθίδρυση και διαχείριση σταθμών αυτοκινήτων.
Ο Όμιλος Χαραγκιώνη, είναι ομάδα οικογενειακών επιχειρήσεων που ειδικεύεται στην επένδυση – ανάπτυξη και μακροχρόνια εκμετάλλευση επαγγελματικών ακινήτων στα κέντρα των σημαντικότερων ελληνικών πόλεων, με επίκεντρο την Αθήνα, τον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη, στην ανάπτυξη και διαχείριση σταθμών αυτοκινήτων και στο λιανικό εμπόριο ειδών πολυτελείας.
Ο όμιλος Χαραγκιώνη ήταν από το 1985 μέχρι το 2014, ο master franchise του ιταλικού οίκου πολυτελών ειδών Gucci. Το πρώτο κατάστημά του άνοιξε στο Κολωνάκι στο εμπορικό κέντρο «Μέλαθρον» (Τσακάλωφ 5).
Δημιουργός των πρώτων εμπορικών κέντρων
Υπήρξε ο δημιουργός των πρώτων εμπορικών κέντρων της χώρας. Υπήρξε πρόεδρος του Συνδέσμου Επένδυσης και Ανάπτυξης Ακινήτων (ΣΕΑΑΚ) καθώς και πρόεδρος της κριτικής επιτροπής του I.C.S.C (International Council of Shopping Centers). Συμμετείχε αρκετές φορές ως οδηγός σε ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου όπως το ιστορικό ράλι Ακρόπολις με αγωνιστικά Abarth, Alfa Romeo, Volvo και Porsche.
Τον Μάρτιο του 2011 ίδρυσε το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου που στεγάζεται στο συγκρότημα του Athenian Capitol, στη συμβολή των οδών 3ης Σεπτεμβρίου και Ιουλιανού.
Σε πρώτη φάση εκτέθηκαν σε αυτό 110 αυτοκίνητα. Το αρχαιότερο έκθεμα είναι πυροσβεστική αντλία του 1895 ουγγρικής προέλευσης και το νεώτερο είναι μια Ferrari 308 GTS του 1980.