​Η εταιρεία παρουσιάζει τις καινοτόμες λύσεις AI που αναβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών και ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.
Teleperformance Greece: Platinum Χορηγός στο GenAI Summit SE Europe 2024

Teleperformance Greece: Platinum Χορηγός στο GenAI Summit SE Europe 2024

​Η εταιρεία παρουσιάζει τις καινοτόμες λύσεις AI που αναβαθμίζουν την εμπειρία των πελατών και ενισχύουν την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων.

Η Teleperformance Greece, παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή Digital Business Services, ανακοινώνει τη συμμετοχή της ως Platinum Χορηγός στο επερχόμενο GenAI Summit SE Europe 2024, που θα διεξαχθεί τη Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. 

Με την πρωτοποριακή της προσέγγιση στις βέλτιστες πρακτικές και τάσεις στην εξυπηρέτηση πελατών, η Teleperformance στην Ελλάδα ηγείται του κλάδου και συμβάλλει ουσιαστικά στον ψηφιακό του μετασχηματισμό. Μέσα από καινοτόμες λύσεις Τεχνητής Νοημοσύνης, βελτιώνει την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών και ενισχύει την αποτελεσματικότητα των επιχειρησιακών λειτουργιών των συνεργατών της. 

Στο πλαίσιο της συμμετοχής της εταιρείας στο συνέδριο, ο Οδυσσέας ΧριστοφορίδηςChief Transformation Officer της Teleperformance Greece, θα πραγματοποιήσει ομιλία με τίτλο «Enhancing CX with AI: Driving Continuous Improvement and Brand Loyalty» στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, από τις 12:25 έως τις 12:45. 

Η παρουσίαση θα εστιάσει στον καθοριστικό ρόλο του ΑΙ στην παροχή υψηλού επιπέδου CX εμπειριών και στους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να ενσωματώσουν τις νέες τεχνολογίες για συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών τους. 

Γιατί να παρευρεθείτε; 

Το GenAI Summit SE Europe ​ αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία για ηγετικά στελέχη, πρωτοπόρους και ειδικούς από τον χώρο της Τεχνητής Νοημοσύνης και της εξυπηρέτησης πελατών από όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη να μοιραστούν γνώσεις, εμπειρίες και βέλτιστες πρακτικές. 

Μη χάσετε την ευκαιρία να γνωρίσετε από κοντά τις καινοτομίες της Teleperformance Greece, να δικτυωθείτε με κορυφαία στελέχη και να ενημερωθείτε για το πώς το AI μπορεί να επαναπροσδιορίσει την εξυπηρέτηση πελατών. 

Κλείστε έγκαιρα το εισιτήριό σας εδώ