Η Walmart επιχειρεί ένα μεγάλο άνοιγμα στην αγορά ειδών πολυτελείας και έχει αξιοποιήσει την πλατφόρμα μεταπώλησης Rebag για να προσελκύσει πιο εύπορους αγοραστές.
Ξεκινώντας από τις 16 Ιανουαρίου, ο «κολοσσός» των λιανικών πωλήσεων θα προσφέρει πάνω από 27.000 μεταχειρισμένα, υψηλής ποιότητας αντικείμενα στην ηλεκτρονική του αγορά, συμπεριλαμβανομένων πολυπόθητων κομματιών από μάρκες όπως η Chanel, η Fendi, η Prada και η Louis Vuitton.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το Quartz, η κίνηση αυτή ακολουθεί την viral επιτυχία της «Wirkin», μιας απομίμησης της διάσημης τσάντας Birkin της Hermès και σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην επιχείρηση μεταπώλησης της Walmart. Προσφέροντας είδη πολυτελείας σε προσιτές τιμές, η Walmart στοχεύει να διευρύνει την απήχησή της σε αγοραστές υψηλού εισοδήματος που έχουν οδηγήσει την πρόσφατη αύξηση των πωλήσεων.
Ο κατάλογος της Rebag θα περιλαμβάνει πολυτελείς τσάντες, ρολόγια, κοσμήματα και αξεσουάρ - από μικρότερα αντικείμενα μέχρι εμβληματικά κομμάτια όπως η τσάντα Birkin, η οποία μπορεί να κοστίζει δεκάδες χιλιάδες δολάρια. Επιπλέον, θα υπάρχουν 100 αντικείμενα που θα πωλούνται αποκλειστικά στους πελάτες της Walmart, επιβεβαίωσε η εταιρεία στο Quartz με email.
Η συνεργασία θα μπορούσε να βοηθήσει τη Walmart να αξιοποιήσει ένα καταναλωτικό κοινό που είναι προσανατολισμένο στη μόδα και έχει συνείδηση των τιμών, και το οποίο αναζητά premium αντικείμενα με έκπτωση. Η αποκλειστική συλλογή έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει πρόσβαση σε δυσεύρετα κομμάτια που πολλοί αγοραστές μπορεί να μην περιμένουν να βρουν στη Walmart.
Η συνεργασία συμβάλλει επίσης στους στόχους βιωσιμότητας της Walmart, καθώς αυξάνει τον αριθμό των μεταχειρισμένων ειδών στην πλατφόρμα. Αυτό ακολουθεί την έναρξη του 2024 του «Resold at Walmart,» ένα ειδικό τμήμα για μεταχειρισμένα προϊόντα.
Η Walmart αναπτύσσει επιθετικά την αγορά τρίτων, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 30% σε ετήσια βάση. Αυτό θα μπορούσε να τη βοηθήσει να ανταγωνιστεί τον «κολοσσό» του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon, ειδικά με την αύξηση των online αγορών.
Με την επέκταση στη μεταπώληση ειδών πολυτελείας, η Walmart μπορεί να ενισχύσει περαιτέρω την επισκεψιμότητα του ιστότοπου, να προσελκύσει νέους πελάτες και να ενισχύσει τη θέση της στο έντονα ανταγωνιστικό τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου.