Wolt Market: Διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης για το 2022

Wolt Market: Διψήφιος ρυθμός ανάπτυξης για το 2022

Την πρόθεση του να επεκταθεί και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private label), με έμφαση στους τοπικούς παραγωγούς - προμηθευτές γνωστοποίησε ο Αθανάσιος Μπιλάλης, γενικός διευθυντής της Wolt Market για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του Liberal. 

Μάλιστα, όπως διευκρίνισε ο ίδιος, στόχος της εταιρείας είναι η συνεργασία όχι με προμηθευτές - παραγωγούς προϊόντων no name αλλά οι συνεργασίες που αφορούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά τοπικά προϊόντα, όπως τα βότανα της εταιρείας Aroma Farms από την αρχαία Ολυμπία, μπύρες από ζυθοποιΐες της Βόρειας Ελάδας αλλά και της Αθήνας, όπως η Sknipa beer η  Voreia κλπ. 

Με τον τρόπο αυτό ανέφερε ο κ. Μπιλάλη εκτός από την αύξηση των κωδικών των προϊόντων που προσφέρει η Wolt Market θα δοθεί και η δυνατότητα ανάπτυξης σε μικρότερους παραγωγούς.

Όπως ανέφερε ο κ. Μπιλάλης, με αφορμή την συμπλήρωση δύο χρόνων παρουσίας, αλλά και ταχεία ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, η Wolt Market, ένα αμιγώς ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ, έχει  σήμερα δραστηριότητα σε 3 πόλεις με 10 καταστήματα (dark stores), τα οποία λειτουργούν καθημερινά, αλλά και τα Σαββατοκύριακα, από τις 8 το πρωί ως τα μεσάνυχτα, παραδίδοντας τις παραγγελίες σε περίπου 20 λεπτά. Η Ελλάδα ήταν μία από τις πρώτες χώρες όπου η Wolt επένδυσε στη δημιουργία ενός δικτύου καταστημάτων Wolt Market, εμπλουτίζοντας τις διαθέσιμες επιλογές μέσω της εφαρμογής. Το πρώτο κατάστημα Wolt Market ξεκίνησε τη λειτουργία του στο κέντρο της Αθήνας. Μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια η παρουσία του Wolt Market επεκτάθηκε σε πολλές περιοχές της Αττικής, στη Θεσσαλονίκη και την Πάτρα, με συνολικά 10 καταστήματα.

Όπως ανέφερε ο κ. Μπιλάλης, η Wolt Market καταγράφει διψήφια αύξηση ποσοστού τζίρου σε τριμηνιαία βάση όλο το 2022. Το 2023 η στρατηγική μας θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω βελτίωση του τρόπου λειτουργίας μας και στην αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης και διείσδυσης στην ελληνική αγορά, έτσι ώστε να εδραιωθεί  το Wolt Market, ως τον ιδανικό εβδομαδιαίο προορισμό αγορών». 

Η Wolt Market σήμερα διαθέτει περισσότερους από 4.000 κωδικούς που συνεχώς εμπλουτίζονται. Στόχος είναι οι κωδικοί αυτοί να φθάσουν και να ξεπεράσουν τους 5.000, σύμφωνα με τον κ. Μπιλάλη. Μάλιστα, στις νέες συνεργασίες της καταγράφονται και αυτή με την κάβα Cellier, προσφέροντας μία μεγάλη ποικιλία εκλεκτών οίνων, με την Intersport για αθλητικά αξεσουάρ, με την εταιρεία ΒΕΝΕΤΗ για ψωμί, αρτοποιήματα και γαλακτοκομικά, καθώς και με τα παιχνίδια LEGO. Τα ηλεκτρονικά ράφια του Wolt Market είναι επίσης ένα νέο κανάλι πωλήσεων για τοπικούς προμηθευτές.

Ως ο ιδανικός εβδομαδιαίος προορισμός αγορών, στο Wolt Market οι καταναλωτές βρίσκουν μοναδικές προσφορές και combos προϊόντων, κάθε εβδομάδα. Αγαπημένες κατηγορίες των καταναλωτών έχουν αναδειχθεί τα φρουτολαχανικά, τα γαλακτοκομικά, τα κρεατικά και τα αλκοολούχα ποτά, με κατηγορίες που ακολουθούν τις νέες τάσεις, όπως vegan και βιολογικά προϊόντα, να καταγράφουν σταθερά αυξητική πορεία πωλήσεων. 

Στόχος του Wolt Market είναι οι καταναλωτές να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους προϊόντα πιο οικονομικά και σε συμφέρουσες τιμές. Ήδη από την 1η Οκτωβρίου 2022, η εταιρεία προχώρησε σε μειώσεις τιμών σε βασικά καταναλωτικά αγαθά και συγκεκριμένα σε 1.500 κωδικούς προϊόντων, ενώ από τις 16 Νοεμβρίου συμμετέχει εθελοντικά στην πρωτοβουλία του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Καλάθι του Νοικοκυριού. Μάλιστα, το καλάθι του Wolt Market στην συντριπτική του πλειονότητα περιέχει επώνυμα προϊόντα.