Την αντίδραση της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, κομματικών οργανώσεων αλλά κι των εργαζομένων του αεροδρομίου προκάλεσαν οι εκτεταμένοι έλεγχοι των υποδομών του αεροδρομίου και η καταγραφή της κινητής και ακίνητης περιουσίας του, από κλιμάκιο του ΤΑΙΠΕΔ.
«Είναι η δεύτερη επίσκεψη που κάνουν εκπρόσωποι της Fraport με κλιμάκιο του ΤΑΙΠΕΔ και έχουν επισκεφθεί επτά από τα 14 αεροδρόμια. Εμείς επιμένουμε κατά αυτής της διαδικασίας και της ιδιωτικοποίησης για λόγους οικονομικούς και αναπτυξιακούς και υπέρ των συμφερόντων αυτής της περιοχής του τουρισμού, αλλά και για εθνικούς λόγους. Πιστεύουμε ότι η άποψη που καταθέτουμε ως Περιφέρεια για τη διαχείριση των αεροδρομίων με δημόσιο έλεγχο και με συμμετοχή όλων των φορέων αυτοδιοίκησης και κοινωνικών φορέων είναι η εναλλακτική λύση και η απάντηση στην ιδιωτικοποίηση που προωθείται. Έχουμε ακόμη αρκετά στάδια μπροστά μας και θα συνεχίσουμε τις παρεμβάσεις μας σε όλα τα επίπεδα. Πιστεύω ότι δεν έχει λήξει τίποτα σε αυτή τη διαδικασία» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών Ιονίων Νήσων Διονύσης Στραβοράβδης.
Στο ίδιο μήκος κλίματος και οι δηλώσεις της αντιπεριφρειάρχη Κέρκυρας Νικολέτα Πανδή: «Αυτή η επίσκεψη στον αερολιμένα Κέρκυρας είναι για να μη πω παράνομη, τουλάχιστον παράτυπη» είπε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ. Πανδή και πρόσθεσε «δεν είναι δυνατόν να πραγματοποιείται ο έλεγχος και η καταγραφή, πριν ακόμη παραχωρηθεί το αεροδρόμιο, τη στιγμή που εκκρεμούν αποφάσεις δικαστηρίων, τη στιγμή που εκκρεμούν ακόμη προσφυγές που πρόκειται να εκδικαστούν στο ΣτΕ και στην Ευρωπαϊκή Ένωση» .
Μέσα στο χώρο του αεροδρομίου εκπρόσωποι της Λαϊκής Ενότητας Κέρκυρας ανήρτησαν πανό κατά της ιδιωτικοποίησης του αεροδρομίου, ενώ το παρόν έδωσε και ο πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και εκ νέου υποψήφιος με τη ΛΑ.Ε Στέφανος Σαμοΐλης. «Σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουμε δεν έχουν εγκριθεί ακόμη οι περιβαλλοντικές μελέτες των αεροδρομίων, τώρα καταγράφουν τα προβλήματα που υπάρχουν σε κάθε αεροδρόμιο και δημιουργούν τον φάκελο του κάθε αεροδρομίου. . Όλα αυτά θα αφαιρεθούν από το αντίτιμο που θα πληρώσει η Fraport . Ο υπολογισμός ο δικός μας είναι αντί να λάβουμε το 1.240.000.000 σύμφωνα με τη σύμβαση που έχει υπογραφεί θα πληρώσουμε περίπου 3 δισ. στο σύνολο των 14 αεροδρομίων. Δηλαδή θα τα ξεπουλήσουμε και θα τα πληρώσουμε», είπε χαρακτηριστικά ο Στέφανος Σαμοΐλης.
Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων Κέρκυρας Γιώργος Μαυρωνάς εξέφρασε τη δυσαρέσκειά του, ενώ τόνισε ότι θίγονται τα ανθρώπινα δικαιώματα των εργαζομένων. «Λυπούμαστε που μια κυβέρνηση με αριστερό πρόσημο, που βρίσκεται σήμερα στα ηνία της χώρας να επιτρέπει να γίνεται αυτή η προσβολή εθνικής κυριαρχίας της χώρας μας με τρόπο που προσβάλλει όχι μόνο τα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά κυρίως την αξιοπρέπεια της χώρας» είπε χαρακτηριστικά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Μαυρωνάς
Εξάλλου σε δελτίο τύπου που ανακοίνωσε ο Σύλλογος Υπαλλήλων Υ.Π.Α Κέρκυρας αναφέρει μεταξύ άλλων : «Οι Γερμανοί, ως νέοι “κονκισταδόρες”..., αγνοώντας επιδεικτικά τις προσφυγές και περιφρονώντας ανενδοίαστα το Ανώτατο Δικαστήριο της χώρας και τη Βουλή των Ελλήνων, έρχονται να καταγράψουν τη δημόσια περιουσία του αεροδρομίου, λες και αυτοί να έχουν χρηματοδοτήσει τις τεράστιες υποδομές του, και όχι ο ελληνικός λαός και η κερδοφόρος λειτουργία του! Ο ΣΥΥΠΑΚ εκφράζει για ακόμα μια φορά την πλήρη αντίθεσή του στο ξεπούλημα των αεροδρομίων, και την αγανάκτηση των εργαζομένων για την προκλητική στάση των Γερμανών, η οποία απορρέει από την “συγκυβερνητική συμπαιγνία” στο μείζονος σημασίας αυτό ζήτημα για την εθνική οικονομία, την περιφερειακή ανάπτυξη, τον τουρισμό και την εθνική μας κυριαρχία»
Το κλιμάκιο του ΤΑΙΠΕΔ που έφτασε νωρίς το πρωί στο αεροδρόμιο Κέρκυρας, αναμένεται, μεταξύ άλλων, να πραγματοποιήσει και εκτεταμένο έλεγχο στις εγκαταστάσεις, για να διαπιστώσει την κατάσταση των υποδομών σύμφωνα με όσα περιγράφονται στη σύμβαση παραχώρησης, τις ελλείψεις και τις ανάγκες άμεσης χρηματοδότησης εργασιών βελτίωσης του αεροδρομίου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ