Στο τετραψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 1544 του Κέντρου διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής μπορούν να καλούν οι πολίτες 24 ώρες το εικοσιτετράωρο για να αναφέρουν κάθε είδους πρόβλημα που σημειώνεται στο δίκτυο αρμοδιότητας της Περιφέρειας.
Όπως υπογράμμισε ο περιφερειάρχης Αττικής πρόκειται για μία καινοτόμο δράση η οποία έχει σκοπό να ενισχύσει την επικοινωνία των χρηστών του οδικού δικτύου με την Περιφέρεια, τόσο για θέματα που αφορούν στη συντήρησή και τη σηματοδότησή του όσο και στη διαχείριση εκτάκτων καταστάσεων που προκύπτουν.
«Να σημειωθεί ότι σε διάστημα 4 μηνών αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και η ηλεκτρονική εφαρμογή για smartphone, μέσω της οποίας οι πολίτες θα μπορούν να στέλνουν υλικό χωρίς να απαιτείται τηλεφωνική κλήση» πρόσθεσε.