Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της ΑΠΔΠΧ για την απόφασή της για το περιστατικό κυβερνοεπίθεσης με θύμα την COSMOTE που έλαβε χώρα τον Σεπτέμβριο του 2020, η εταιρεία σε ανακοίνωσή της σημειώνει ότι εφάρμοζε και εφαρμόζει όλα τα διαθέσιμα μέτρα για τη θωράκιση των υποδομών της.
Η ίδια ανίχνευσε την κυβερνοεπίθεση, έλαβε όλα τα αναγκαία μέτρα και ενημέρωσε από την πρώτη στιγμή τις αρμόδιες Αρχές, όπως προβλέπεται.
Όπως αναγνωρίζει και η Αρχή, η εταιρεία συνεργάστηκε πλήρως με την ΑΠΔΠΧ και έλαβε μέτρα για την αντιμετώπιση του περιστατικού. Από την πλευρά των πελατών, δεν χρειάστηκε και δεν χρειάζεται να γίνει καμία ενέργεια. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία επιφυλάσσεται κάθε νόμιμου δικαιώματός της.
Το φαινόμενο των κυβερνοεπιθέσεων αποτελεί καθημερινότητα παγκοσμίως για όλα τα συστήματα τεχνολογίας εταιρειών, οργανισμών και θεσμών. Ο Όμιλος ΟΤΕ αποκρούει κάθε μήνα πάνω από 500.000 κακόβουλες επιθέσεις τρίτων σε συστήματα.
«Υπενθυμίζεται ότι το αρχείο που είχε εξαχθεί παρανόμως δεν περιελάμβανε περιεχόμενο κλήσεων (συνομιλίες) ή περιεχόμενο μηνυμάτων, ονοματεπώνυμα ή διευθύνσεις, ούτε κωδικούς πρόσβασης ή δεδομένα πιστωτικών καρτών ή τραπεζικών λογαριασμών», επισημαίνεται στην ανακοίνωση της Cosmote.