Διπλασιασμός της χρήσης του TaxisNet από πολίτες και επιχειρήσεις προκύπτει τους τελευταίους επτά μήνες. Mόνο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 πραγματοποιήθηκαν 21.000.000 χρήσεις του TaxisNet από πολίτες και επιχειρήσεις για χρήση ψηφιακών υπηρεσιών και διαλειτουργικότητα με φορείς του Δημοσίου, έναντι μόλις 11.000.000 το αντίστοιχο εξάμηνο του 2019.
Επίσης, από τον Ιανουάριο ως τον Ιούλιο του 2020, 88 επιπλέον φορείς του Δημοσίου αξιοποίησαν το TaxisNet ως μηχανισμό πρόσβασης σε 93 ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχουν, ενώ σε όλη τη διάρκεια του 2019, μόλις 27 νέοι φορείς είχαν αξιοποιήσει το TaxisNet για 37 υπηρεσίες.
Παραδείγματα υπηρεσιών στις οποίες το TaxisNet παρέχει ασφαλή πρόσβαση είναι η ψηφιακή ταυτοποίηση κηδεμόνων για την εγγραφή των παιδιών στα νηπιαγωγεία, η ψηφιακή υποβολή αιτήσεων για το επίδομα γέννησης (ΟΠΕΚΑ) και για το επίδομα ορεινών και μειονεκτικών περιοχών, η υποβολή αιτήσεων παρόχων και δικαιούχων για το πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους», η ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων λογοθεραπείας/εργοθεραπείας.
Η πανδημία και η ανάγκη αποφυγής των μετακινήσεων λειτούργησε ως επιταχυντής για την ψηφιακή μεταρρύθμιση στην Ελλάδα. Νωρίτερα από το προβλεπόμενο, υλοποιήθηκε η Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr, όπου έχουν συγκεντρωθεί μέχρι αυτήν τη στιγμή περισσότερες από 600 υπηρεσίες που παρέχονται από το Δημόσιο ψηφιακά. Με τους κωδικούς TaxisNet και μόνο, οι πολίτες και οι επιχειρήσεις ταυτοποιούνται σε όλες τις υπηρεσίες του gov.gr αλλά και σε μια σειρά άλλων ηλεκτρονικών υπηρεσιών που δεν περιλαμβάνονται, ακόμη, στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη.
Με τις ψηφιακές υπηρεσίες αποφεύγεται ένας τεράστιος αριθμός επισκέψεων σε δημόσιες υπηρεσίες, με όφελος για τη δημόσια υγεία αλλά και εξοικονόμηση σε εργατοώρες και ανθρωποώρες.