Ελληνικά προϊόντα γαστρονομίας, τρόφιμα και ποτά από την Κεντρική Μακεδονία προβλήθηκαν σε αγοραστές προϊόντων γαστρονομίας, επαγγελματίες, εισαγωγείς, χονδρέμπορους- διανομείς, αγοραστές σούπερ μάρκετ, μέλη της εφοδιαστικής αλυσίδας τροφίμων, καταστήματα deli και μέσα ενημέρωσης από την αγορά του Βελγίου, μέσω εργαστηρίου που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά.
Συγκεκριμένα, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχαν στο «1ο Web Greek Gastronomy Workshop 2020» που διοργάνωσε στο Βέλγιο η εταιρεία «Tourism Media & Events».
Όπως τόνισε ο αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας της Περιφέρειας Σωτήρης Μπάτος, «οι νέες συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς και η νέα πραγματικότητα, η οποία καθιστά τη φυσική παρουσία σε εκθεσιακά γεγονότα και την επαφή των επιχειρήσεων με διεθνείς αγοραστές αδύνατη, αλλά και η διαρκής ανάγκη για εμπορικές συναντήσεις και επικοινωνία, οδηγεί την Περιφέρεια σε αναθεωρημένα εργαλεία προώθησης της γαστρονομίας, των τροφίμων και ποτών και του παραγωγικού τομέα, μέχρι την επαναφορά των live εκθεσιακών γεγονότων».
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου προβλήθηκαν αγροδιατροφικές επιχειρήσεις (παραγωγής-μεταποίησης-εμπορίας) που επιθυμούν διεθνή δικτύωση, αναγνωρισιμότητα αλλά και βέλτιστες προοπτικές ανάπτυξης για τα μέλη τους. Κατά την έναρξη της διαδικτυακής εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε διαδικτυακό σεμινάριο για όλους τους συμμετέχοντες, με παρουσιάσεις προορισμών και προϊόντων γαστρονομίας της Ελλάδας σε εκπροσώπους μεγάλων και εξειδικευμένων τοπικών μέσων ενημέρωσης από το Βέλγιο, με την επιδίωξη για τη μέγιστη δημοσιότητα των συμμετεχόντων. Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες μπόρεσαν να πραγματοποιήσουν προκαθορισμένες διαδικτυακές συναντήσεις με επαγγελματίες από την αγορά του Βελγίου.