Γ. Μυλόπουλος: Η βασική γραμμή του υπό κατασκευή μετρό της Θεσσαλονίκης, θα ολοκληρωθεί ως το 2020

Γ. Μυλόπουλος: Η βασική γραμμή του υπό κατασκευή μετρό της Θεσσαλονίκης, θα ολοκληρωθεί ως το 2020

Τη διαβεβαίωση ότι η βασική γραμμή του υπό κατασκευή μετρό της Θεσσαλονίκης, θα ολοκληρωθεί ως το 2020 και πως «ο σταθμός Βενιζέλου, όχι μόνο θα λειτουργήσει, αλλά θα είναι και ο μοναδικός στο είδος του σε όλο τον κόσμο» έδωσε, μιλώντας στον ραδιοσταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ «Πρακτορείο 104,9 FM», ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό ΑΕ», Γιάννης Μυλόπουλος.

Το πρώτο εξάμηνο του 2020, η βασική γραμμή θα είναι έτοιμη και θα τρέξει, εκτός του σταθμού της Βενιζέλου, ενώ στο τέλος του ίδιου έτους θα δοθεί και η επέκταση της Καλαμαριάς, διευκρίνισε.

Για τον σταθμό της Βενιζέλου, ο κ. Μυλόπουλος σημείωσε ότι «τώρα ξεκινάει να κατασκευάζεται, λόγω της αντιδικίας που υπήρχε», επισημαίνοντας πως «πέραν της διάνοιξης των δίδυμων σηράγγων σε μεγάλο βάθος, δεν έχει γίνει τίποτα άλλο». Ανέφερε ακόμη, ότι σε χθεσινή σύσκεψη εργασίας ξεκίνησε η μελέτη της σύζευξης «των δύο πραγμάτων που μέχρι χθες έμοιαζαν ασύνδετα, των αρχαιοτήτων και ενός υπερσύγχρονου σταθμού μητροπολιτικού σιδηροδρόμου».

«Ο σταθμός Βενιζέλου θα αποτελεί ένα ισχυρό τοπόσημο για τη Θεσσαλονίκη και δεν θα είναι ένα σταθμός, όπου θα υπάρχουν προθήκες, όπως την Αθήνα και οπουδήποτε αλλού στον κόσμο» σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος και πρόσθεσε πως το «κομμάτι» της ιστορίας που αποκαλύφθηκε θα αναδειχθεί και «επισκέπτες και επιβάτες θα το περπατούν με μια πασαρέλα- κατασκευή που θα γίνει».

Ανέφερε ακόμη ότι οι εργασίες του μετρό δεν ολοκληρώνονται το 2020, διευκρινίζοντας ότι ήδη μελετώνται τρεις γραμμές και συγκεκριμένα από μία προς: αεροδρόμιο «Μακεδονία», Νεάπολη, Σταυρούπολη, Πολίχνη, Παπαγεωργίου και προς Μενεμένη, Εύοσμο.

Όπως είπε, δεν αποκλείεται να υπάρξουν και άλλες γραμμές «που ενδεχομένως να αποδειχθεί ότι χρειάζονται για την πόλη, μέσα από έναν ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό σχεδιασμό που δεν υπήρξε τόσα χρόνια». Ανέφερε ακόμη ότι θα επανέλθει στην κυκλοφορία η οδός 25η Μαρτίου, πριν από την έναρξη της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι σταθμοί σε Ευκλείδη και Πανεπιστημίου.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «από τώρα και μέχρι το τέλος του 2017, θα έχουμε μείωση των καταλήψεων των δρόμων, αφού αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί τα έργα πολιτικού μηχανικού, δηλαδή τα κατασκευαστικά έργα των σταθμών».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ