Μια κατάσταση απόλυτης σύγχυσης και δυσλειτουργίας σε επίπεδο επικοινωνιών μεταξύ Αστυνομίας και Πυροσβεστικής τις κρίσιμες ώρες της πυρκαγιάς στο Μάτι έρχεται στο φως της δημοσιότητας, αποκαλύπτοντας μία ακόμα πτυχή όσων συνέβησαν το μοιραίο απόγευμα της 23ης Ιουλίου.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, οι αξιωματικοί που εκτελούσαν υπηρεσία εκφωνητών στο κέντρο επιχειρήσεων της ΓΑΔΑ τηλεφωνούσαν στο συντονιστικό κέντρο της Πυροσβεστικής χωρίς να πάρουν καμία απάντηση.
«Η ενημέρωση της ΓΑΔΑ ήταν αποκλειστικά από τις αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονταν στο σημείο» αναφέρεται σε επίσημο έγγραφο το οποίο αναμένεται να σταλεί στον προϊστάμενο της εισαγγελίας Πρωτοδικών στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Ηλία Ζαγοραίο, στο πλαίσιο δικαστικής διερεύνησης της υπόθεσης.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες κανείς δεν απαντούσε στους πέντε τηλεφωνικούς αριθμούς έκτακτης ανάγκης που διαθέτει η Πυροσβεστική παρά τις συνεχείς οχλήσεις από τους εκφωνητές της ΓΑΔΑ.
Σε υπηρεσιακό έγγραφο αναφέρεται, μάλιστα, ότι η μοναδική επικοινωνία που είχαν οι δύο υπηρεσίες ήταν όταν ένας στέλεχος της Πυροσβεστικής τηλεφώνησε στο «100» για να ενημερώσει για εγκλωβισμένα άτομα στο Νέο Βουτζά.
Χθεσινό ρεπορτάζ της Καθημερινής αποκάλυψε επίσης ότι υπήρξε κενό στον συντονισμό των επίγειων δυνάμεων σε Νέο Βουτζά και Μάτι, ενώ ελαττωματική περιγράφεται και η επικοινωνία των πυροσβεστών με τα εναέρια μέσα πυρόσβεσης. Το αποτέλεσμα; Οι «βολές» του ελικοπτέρου που επιχειρούσε στο μέτωπο δεν έβρισκαν στόχο.