Η επίθεση που έγινε στον σταθμάρχη της ΣΤΑ.ΣΥ. στην Ομόνοια έγινε σε έναν πολίτη της χώρας. Αυτό υποστηρίζει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑ.ΣΥ.), Νικόλαος Χαιρέτας, ο οποίος αναφέρει ότι η υπόδειξη προς τους αρνητές της μάσκας, που καθόντουσαν χθες το μεσημέρι στο συρμό του μετρό Ανθούπολη-Ομόνοια όπως στο… σαλόνι του σπιτιού τους, δεν έγινε προς εργαζόμενο της ΣΤΑ.ΣΥ., αλλά σε ένα πολίτη της χώρας.
«Το συμβάν έλαβε χώρα όταν πήγαινε να αναλάβει υπηρεσία (σ.σ. ο σταθμάρχης της Ομόνοιας)», εξηγεί ο κ. Χαιρέτας. «Φαντάζομαι πολλοί πολίτες, και πολύ περισσότερο το προσωπικό της ΣΤΑ.ΣΥ., θα είχαν προχωρήσει στην ανάλογη σύσταση-παρατήρηση προς τους νεαρούς», τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ., που ανέφερε κι ένα περιστατικό περίπου πριν τρεις μήνες, όπου υπάλληλος της ΣΤΑ.ΣΥ. προθυμοποιήθηκε να σταματήσει έναν καυγά μεταξύ επιβατών του μετρό, αλλά τελικά βρήκε τον μπελά του. Ο υπάλληλος χτυπήθηκε, πήγε στο νοσοκομείο και νοσηλεύθηκε.
Το περιστατικό δεν δημοσιοποιήθηκε στο πλαίσιο προστασίας της φήμης της επιχείρησης, αλλά και του ίδιου του υπαλλήλου. Μάλιστα, όπως σημειώνει ο κ. Χαιρέτας, υπάρχει σύσταση από την εταιρεία ότι όπου υπάρχει μεγάλη αντίδραση, το προσωπικό να μην αντιδρά σθεναρά. «Αντιμετωπίζουμε πάρα πολύ συχνά φαινόμενα που αφορούν την ανθρώπινη επαφή και αντίδραση… Μας σοκάρει και μας στεναχωρεί το γεγονός, ότι προσπαθούμε να προστατεύσουμε -μην αναφέρω μεγαλόστομα την δημόσια περιουσία- αλλά την περιουσία της εταιρείας από τους βανδαλισμούς, την κακή χρήση της κ.λπ.», παραδέχεται ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ.
Από την άλλη πλευρά το υψηλόβαθμο στέλεχος της ΣΤΑ.ΣΥ. σημειώνει ότι είναι αναπόφευκτο κάποιες στιγμές η εταιρεία να κάνει…. τα στραβά μάτια. «Γνωρίζουμε ότι σε ένα συρμό υπάρχει μεγάλη λαθρεπιβίβαση. Προτιμούμε όμως να μην σταματήσουμε το συρμό καθώς γνωρίζουμε ότι αν το πράξουμε θα καθυστερήσουμε πολλές άλλες χιλιάδες άτομα να μεταβούν στις εργασίες τους», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Προσθέτει δε ότι αν κάθε φορά η ΣΤΑ.ΣΥ. σταματούσε τους συρμούς από τις παρανομίες ή/και παρατυπίες που εντοπίζει, τότε από το σταθμό του Συντάγματος δεν θα περνούσαν παραπάνω από δύο συρμούς τρένων ανά ημέρα. Πρόκειται για μια πολύ στενάχωρη διαδικασία, όπως αναφέρει, ειδικά για όσους εργάζονται στη εταιρεία, καθώς ενώ διακρίνουν την παρανομία, αναγκάζονται να την αποσιωπήσουν εις βάρος της επιχείρησης και του δημοσίου συμφέροντος.
Σχετικά με την υπόθεση του σταθμάρχη Ομόνοιας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ. σημειώνει ότι έχει δοθεί αρκετό οπτικό υλικό στις αρχές από τους σταθμούς του μετρό. Ο ίδιος δεν μπορεί να εκτιμήσει την συμβολή του οπτικού υλικού στην εξιχνίαση της υπόθεσης, αλλά εύχεται να συμβάλει έτσι ώστε οι αρχές να συλλάβουν τους δράστες. Γι’ αυτό άλλωστε, ίσως για πρώτη φορά του τελευταίους μήνες, η διοίκηση της ΣΤΑ.ΣΥ. αποφάσισε να δημοσιοποιήσει την υπόθεση. Ο κ. Χαιρέτας ακόμη αναφέρει ότι, η δημοσιοποίηση της υπόθεσης θα συμβάλει θετικά στην βελτίωση του έργου της εταιρείας και της αποσόβησης αντίστοιχων φαινομένων στο μέλλον.
Απαντώντας τέλος σε σχετική ερώτηση, ο διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑ.ΣΥ. σημειώνει ότι το φαινόμενο της άρνησης μάσκας, αποτελεί την εξαίρεση στον κανόνα. Ο περισσότερος κόσμος, που αξιοποιεί τα μέσα μετακίνησης της ΣΤΑ.ΣΥ. (και όχι μόνο), στο θέμα της μάσκας συμμορφώνεται πλήρως προς τις υποδείξεις και ότι αυτό ισχύει διαχρονικά κατά την περίοδο τη πανδημίας. «Η συμπεριφορά (στον Covid-19) είναι ίδια με εκείνη της αυτοκινητιστικής οδήγησης στη χώρα μας. Κάποιοι οδηγούν επικίνδυνα και οι περισσότεροι συμμορφώνονται με τον ΚΟΚ», λέει ο κ. Χαιρέτας.
Διαβάστε ακόμη:
Πρόεδρος σταθμαρχών για τον ξυλοδαρμό υπαλλήλου της ΣΤΑΣΥ: «Έχουμε φοβηθεί όλοι»