Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, με ανάρτηση του στο Twitter σήμερα Παρασκευή χαιρέτισε την αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης πολιτών από τις υπηρεσίες και τους φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης και Απασχόλησης.
«Οι πολίτες μας έλεγαν προεκλογικά «αλλάξτε το κράτος». Αυτό ακριβώς κάνουμε, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο, όχι ως αυτοσκοπό. Πρώτα και πάνω από όλα είναι ο πολίτης, η εξυπηρέτησή του και ο απαραίτητος σεβασμός που οφείλουμε να του δείξουμε.», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός στο tweet του.
Οι πολίτες μας έλεγαν προεκλογικά «αλλάξτε το κράτος». Αυτό ακριβώς κάνουμε, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο, όχι ως αυτοσκοπό. Πρώτα και πάνω από όλα είναι ο πολίτης, η εξυπηρέτησή του και ο απαραίτητος σεβασμός που οφείλουμε να του δείξουμε. https://t.co/HawYVeXk0s pic.twitter.com/14gQVYLAlZ
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) April 15, 2022
«Σκεφτόμουν ότι ο ορισμός της προόδου είναι σχετικά απλός: πρόοδος είναι να μη συμβιβάζεσαι με τη λογική ότι τίποτε δεν μπορεί να αλλάξει» είχε τονίσει νωρίτερα ο κ. Μητσοτάκης κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων όπου παρουσιάστηκαν αναλυτικά οι αναβαθμισμένες ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρονται πλέον στους πολίτες, και πρόσθεσε:
« Τίποτε δεν ήταν αυτονόητο, εργάστηκαν εκατοντάδες άνθρωποι και το έργο αυτό έχει πολύ μεγάλο βαθμό πολυπλοκότητας. Το 1555 δεν είναι ένα απλό call center. Θα ήθελα να καλέσω τους πολίτες να κάνουν μεγαλύτερη χρήση του 1555. Αυτό αυξάνει τον πήχη των απαιτήσεων των πολιτών, καθώς το 1555 θα γίνεται ακόμη πιο γνωστό. Να συνεχιστεί και στο μέλλον αυτή η ιστορία επιτυχίας. Και είναι σπουδαίο για μια δημόσια υπηρεσία να βραβεύεται ως call center της χρονιάς. Αλλάζουμε το κράτος χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως εργαλείο και όχι ως αυτοσκοπό»,
Στην εκδήλωση του Υπουργείου Εργασίας παρουσιάστηκε η λειτουργία του αριθμού 24ωρης δωρεάν εξυπηρέτησης 1555, για εργασιακά, ασφαλιστικά, συνταξιοδοτικά και κοινωνικά θέματα, ο οποίος έχει δεχτεί περισσότερες από 1,7 εκατομμύρια κλήσεις σε διάστημα μόλις οκτώ μηνών, ενώ σχεδόν το 99% των πολιτών που τον χρησιμοποίησαν έλαβαν απαντήσεις στα απλά ή σύνθετα ερωτήματα τους.