Το φιάσκο της Αττικής Οδού να διαχειριστεί και να διασφαλίσει την απρόσκοπτη κυκλοφορία και ασφάλεια των οδηγών στον αυτοκινητόδρομο, οδήγησε σε παραίτηση τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας. Η σφοδρή κριτική για τη διαχείριση εκ μέρους της εταιρείας, την αδυναμία της όχι μόνο να κρατήσει ανοιχτό τον πιο σημαντικό οδικό άξονα της Αττικής, αλλά και να εγκαταλείψει τους οδηγούς μέσα στην κακοκαιρία, μαζί με τα πολλά αναπάντητα ερωτήματα γιατί δεν έκλεισε εγκαίρως τις εισόδους, και γιατί η Τροχαία της Αττικής Οδού δεν απαγόρευσε νωρίτερα τη κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων, οδήγησαν σε παραίτηση τον διευθύνοντα σύμβουλο.
Τα περισσότερα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα και η εταιρεία δεν έχει ακόμη δώσει εξηγήσεις για το τι συνέβη, ενώ για την αδιανόητη ταλαιπωρία που υπέστησαν χθες χιλιάδες οδηγοί σε εξέλιξη βρίσκεται εισαγγελική έρευνα. Εκτός της αποζημίωσης με 2.000 ευρώ σε κάθε εγκλωβισμένο οδηγό, με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή συστάθηκε επιτροπή για να διερευνήσει τις ευθύνες της εταιρείας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Αττικής Οδού, σε συνεδρίαση που πραγματοποίησε εκτάκτως σήμερα, Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2022 το διοικητικό συμβούλιο της ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. ο μέχρι πρότινος Διευθύνων Σύμβουλος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, Βασίλειος Χαλκιάς υπέβαλε την παραίτησή του.
«Όπως δήλωσε ο κ. Χαλκιάς στην επιστολή του «Προ ολίγου διασφαλίστηκε η ασφαλής απομάκρυνση και των τελευταίων ανθρώπων που εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό. Ως όμως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου ευχόμενος τα καλύτερα στον αντικαταστάτη μου. Ήταν τιμή μου που υπηρέτησα τις ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε. σε αυτό το εμβληματικό έργο της Αττικής Οδού», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Το Διοικητικό Συμβούλιο αφού ευχαρίστησε τον κ. Β. Χαλκιά για την 20ετή του προσφορά στην εταιρεία έκανε δεκτή την παραίτησή του και αποφάσισε την ανάληψη και άσκηση των καθηκόντων του κ. Β. Χαλκιά, από τον κ. Αριστοφάνη Παπαδημητρίου, Διευθυντή Κυκλοφορίας της εταιρείας, μέχρι την επιλογή νέου Διευθύνοντος Συμβούλου».
Υπενθυμίζεται ότι το χάος που προκλήθηκε χθες στην Αττική Οδό με τους εκατοντάδες 24 ώρες εγκλωβισμένους οδηγούς κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου και μέσα σε σήραγγες, προκάλεσε την παρέμβαση του εισαγγελέα.
Η προϊσταμένη της εισαγγελίας Σωτηρίας Παπαγεωργακοπούλου διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης στο πλαίσιο της οποίας θα αναζητηθούν τυχόν ευθύνες για το αδίκημα της διατάραξης ή παρακώλυσης συγκοινωνιών.
Είχε προηγηθεί η επίρριψη ευθυνών στην διοίκηση της Αττικής Οδού από τον υπουργό Κλιματικής Κρίσης Χρήστο Στυλιανίδη για τη διαχείριση της κακοκαιρίας από την εταιρεία, με αποτέλεσμα άγνωστος ακόμη και τώρα αριθμός οδηγών να παραμένουν εγκλωβισμένοι επί πέντε και πλέον ώρες, σε σήραγγες του αυτοκινητοδρόμου.
«Δυστυχώς η Αττική Οδός δεν κατόρθωσε να κρατήσει ανοικτό το δρόμο, παρά τις συσκέψεις που είχαν γίνει, πιστεύω ότι πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες στην Αττική Οδό για την κατάσταση, αυτή θα είναι η εισήγηση μου προς τον Πρωθυπουργό», σημείωσε ο κ. Στυλιανίδης.
Μάλιστα για τον απεγκλωβισμό των εκατοντάδων οδηγών και των οικογενειών τους χρειάστηκε η συνδρομή επίλεκτων τμημάτων του Στρατού, καθώς και της ΕΜΑΚ.