Στις 15 Ιουλίου θα είναι έτοιμη η εφαρμογή που θα ελέγχει ποιοι είναι εμβολιασμένοι στα καταστήματα εστίασης τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.
Όπως είπε ο Κ. Πιερρακάκης στο MEGA, «κεντρική ιδέα» της εφαρμογής είναι να μπορεί να «διαβάζει» το Ευρωπαϊκό Πιστοποιητικό. «Περιλαμβάνει αποδεικτικό είτε του ότι έχεις εμβολιαστεί, είτε ότι έχεις νοσήσει είτε ότι έχεις αρνητικό pcr ή rapid» σημείωσε. Η εφαρμογή θα μπορεί να κατέβει σε οποιοδήποτε τηλέφωνο ή τάμπλετ, ανεξαρτήτως λογισμικού.
«Αυτός που θα ελέγχει στα καταστήματα θα περνάει την εφαρμογή είτε πάνω από το έγγραφο πιστοποιητικό είτε πάνω από το κινητό του πελάτη και θα βγαίνει σήμανση με τρία χρώματα» εξήγησε, σχετικά με την λειτουργία της εφαρμογής.
Όταν η εφαρμογή θα βγάζει πράσινο χρώμα σημαίνει ότι ο ενδιαφερόμενος είναι πλήρως εμβολιασμένος ή έχει νοσήσει. Όταν βγαίνει κίτρινο σημαίνει ότι έχει αρνητικό τεστ, ενώ το κόκκινο χρώμα θα συνεπάγεται λάθος ή μη αληθές έγγραφο.
Από τις 20 Ιουλίου το voucher των 150 ευρώ
Σχετικά με τα voucher που θα λάβουν οι νέοι ηλικίας 18-25 που θα εμβολιαστούν, σύμφωνα με τον υπουργό, θα πρέπει να κάνουν αίτηση σε ειδική πλατφόρμα του gov.gr με τους κωδικούς της εφορίας.
«Την επόμενη εργάσιμη μέρα θα λαμβάνει την προπληρωμένη χρεωστική κάρτα, η οποία θα έχει φορτωθεί με 150 ευρώ, την οποία κανείς θα μπορέσει να χρησιμοποιήσει σε συγκεκριμένη κατηγορία εμπόρων. Η ιδέα είναι η κάρτα να είναι στο τηλέφωνο» πρόσθεσε, λέγοντας ότι αυτό θα ξεκινήσει στις 20 Ιουλίου.
Με sms οι βαθμολογίες 70 χιλ. υποψηφίων
Όσον αφορά τις πανελλαδικές εξετάσεις, ο υπουργός ανέφερε ότι πάνω από 70.000 μαθητές, οι οποίοι έχουν εγγραφεί στην υπηρεσία, θα λάβουν στο κινητό τηλέφωνό τους τις βαθμολογίες των γραπτών τους.
Τόνισε ότι «ήρθε η ώρα να κάνουμε ένα αυτονόητο βήμα. Οπότε, σήμερα οι μαθητές θα λάβουν τους βαθμούς τους με αυτόν τον τρόπο». Επιπλέον, ο υπουργός διευκρίνισε ότι και για τη σχολή που εισάγονται οι μαθητές, η ενημέρωση θα γίνει με τον ίδιο τρόπο και ευχήθηκε «καλή επιτυχία» σε όλους και όλες.
Σε ερώτηση πόσο δύσκολη ήταν η υλοποίηση αυτού του νέου τρόπου ενημέρωσης των μαθητών, ο Κ. Πιερρακάκης απάντησε ότι το εγχείρημα «απαιτούσε καλή συνεργασία και η συνεργασία μας με το υπουργείο Παιδείας είναι πάρα πολύ καλή».
«Το πιο δύσκολο είναι να μπορέσεις να σκεφτείς έναν νέο τρόπο να εξυπηρετείς τον πολίτη. Η τεχνολογία είναι ένα μέσο για να κάνεις πολύ απλά την εξυπηρέτηση του πολίτη ευκολότερη και καλύτερη», πρόσθεσε.
Διαβάστε ακόμη: