Με ανακοίνωσή της η διοίκηση της εταιρίας ζητά συγνώμη για την εκτροπή στην Τιμισοάρα της πτήσης από το Λονδίνο προς τη Θεσσαλονίκη, εξαιτίας των ακραίων καιρικών συνθηκών στη Θεσσαλονίκη και διαβεβαιώνει ότι παρείχε στήριξη και τα μέσα μεταφοράς στους επιβάτες της.
Σε ανακοίνωσή της η Ryanair αναφέρει συγκεκριμένα τα εξής: "Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά στην Τιμισοάρα και οι πελάτες μας είτε μεταφέρθηκαν με λεωφορείο που οργανώθηκε άμεσα προς τη Θεσσαλονίκη ή οι πελάτες μπορούσαν να περιμένουν να οργανωθεί μια εναλλακτική πτήση. Όσοι επέλεξαν να μην επωφεληθούν από τη μεταφορά με πούλμαν, τους προσφέρθηκε διαμονή σε ξενοδοχείο στην Τιμισοάρα. Έκτοτε οι πελάτες αποχώρησαν αεροπορικώς ή επωφελήθηκαν από την εναλλακτική μεταφορά που οργανώθηκε και θα φτάσουν στη Θεσσαλονίκη αργότερα σήμερα το απόγευμα. Η Ryanair ζητά ειλικρινά συγγνώμη για την εκτροπή της πτήσης αυτής, η οποία ήταν εξ ολοκλήρου εκτός ελέγχου μας".