Με στόχο την προσέλκυση τουριστών για το καλοκαίρι στην Ελλάδα η καμπάνια θα πραγματοποιηθεί σε δυο φάσεις, ενώ το κόστος προβολή της εκστρατείας εκτιμάται στα 5 εκατ. ευρώ θα το αναλάβει εξ ολοκλήρου ο ΕΟΤ.
Σύμφωνα με το σχεδιασμό, αρχικά η καμπάνια αναμένεται να προβληθεί στα social media για περίπου 40 ημέρες και ο βασικός της στόχος θα είναι οι χώρες της Ευρώπης και εν συνεχεία μέχρι τα μέσα Ιουλίου θα ξεκινήσει η δεύτερη φάση που θα έχει διάρκεια τριών μηνών και θα στοχεύει και αυτή στην αγορά την Ευρώπη, αλλά ταυτόχρονα αναμένεται να επεκταθεί και στην ομογένεια.
Ο σχεδιασμός προβλέπει να απευθυνθεί σε χώρες με παρόμοια επιδημιολογικά χαρακτηριστικά με την Ελλάδα, δηλαδή σε όσες έχουν χαμηλό ποσοστό κρουσμάτων και ακολούθως να επεκταθεί και σε άλλες που θα παρουσιάσουν ανάλογη εξέλιξη.
Επίσης από τα μέσα Ιουλίου θα ξεκινήσουν και συνεργασίες με αεροπορικές εταιρείες αλλά και tour operators που θα αναλάβουν να μεταφέρουν κόσμο προς την Ελλάδα.