Στον παγκόσμιο χάρτη του μηχανοκίνητου αθλητισμού μπαίνει η Ελλάδα, καθώς μετά τις αλλαγές του τρόπου διεξαγωγής των δοκιμών εξέλιξης των ομάδων που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα του WRC, η χώρα μας αναμένεται να διεκδικήσει την διοργάνωση μεγάλων event, μετά και την εξαιρετική διαχείριση της πανδημίας του κορονοϊού.
Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα της ιστοσελίδας DirtFish, η οποία επικεντρώνει το ενδιαφέρον της σε θέματα που αφορούν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, το WRC σκοπεύει να αλλάξει πλήρως το format των δοκιμών εξέλιξης των ομάδων, οι οποίες μέχρι στιγμής πραγματοποιούνται μεμονωμένα, απομακρυσμένα και με μηδενική προβολή, ενώ πλέον στόχος είναι να μετατραπούν σε ομαδικά τεστ, όπως και στην Formula 1, ώστε οι ομάδες να έχουν ευκαιρίες προβολής.
Τα παραπάνω, σε συνδυασμό με την ανακοίνωση της ελληνικής κυβέρνησης και του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη για την σύσταση Οργανωτικής Επιτροπής για τη «Διεκδίκηση και Διεξαγωγή Μεγάλων Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Αθλητισμού», με επικεφαλής τον Τάκη Πουρναράκη, δίνουν στην Ελλάδα το δικαίωμα να αισιοδοξεί πως είναι σε θέση να διοργανώσει motorsport events, ειδικά μετά και από την εξαιρετική διαχείριση της πανδημίας, γεγονός που κατέστησε τη χώρα μας ως ιδανικό και κυρίως ασφαλή προορισμό
Χαρακτηριστικά ο κ. Αυγενάκης μιλώντας στο DirtFish σημείωσε: «Πρόσφατα θεσπίσαμε μία ειδική επιτροπή, με εμβληματικές προσωπικότητες του μηχανοκίνητου αθλητισμού και εκπροσώπους από κάθε τομέα που αφορά τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό και την αυτοκινητοβιομηχανία. Στόχος ήταν να διεκδικήσουμε και εν τέλει να διοργανώσουμε event του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως έχουμε κάνει με επιτυχία στο παρελθόν. Επιπρόσθετα, η έως τώρα αποτελεσματική διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού, καθιστά την Ελλάδα ως ένα από τα ασφαλέστερα μέρη στον πλανήτη. Και μη ξεχνάμε πως η Ελλάδα παραμένει γνώριμος και αγαπημένος προορισμός για τους οδηγούς και τις ομάδες».
Σύμφωνα με το DirtFish, η διοργάνωση που θα διεκδικήσει η Ελλάδα θα αφορά τρεις ημέρες δοκιμών, στις οποίες θα συμμετέχουν όλες οι εργοστασιακές ομάδες.
Οι οδηγοί θα χωριστούν σε τρία γκρουπ των τριών, με κάθε γκρουπ να καταφθάνει στην Αθήνα μία ημέρα πριν από την ημερομηνία δράσης. Κι εκείνο το απόγευμα, θα πρέπει να λάβουν μέρος σε promotional event που θα διοργανωθεί στον χώρο που θα αποτελέσει το επίκεντρο του τεστ και θα είναι το Λουτράκι. Και στο τέλος κάθε ημέρας δράσης, θα υπάρχει ένα Live Show διάρκειας 30 λεπτών που θα αφορά όσα έχουν συμβεί και όσα θα ακολουθούν. Ένα 30λεπτο προβολής της Ελλάδας σε όλο τον πλανήτη, ένα 30λεπτο κάθε μέρα, που θα υπενθυμίζει γιατί το Ράλι Ακρόπολις πρέπει να επιστρέψει το ταχύτερο δυνατό στο καλεντάρι.
AP Photo/Petros Giannakouris