Φωτογραφία του Σάκη Ρουβά να παρκάρει έξω από το Ηρώδειο, χρησιμοποιήθηκε σαν διαφήμιση του αυτοκινήτου σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης και ξεσηκώθηκε θύελλα διαμαρτυριών. Ύστερα από λίγες ώρες η έμμεση διαφήμιση κατέβηκε, αλλά το υπουργείο Πολιτισμού έλαβε- και σωστά- υπόψιν του τις διαμαρτυρίες.
Σε δελτίο Τύπου αναφέρονται τα εξής:
«Σύμφωνα με την ενημέρωση των υπηρεσιών του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, η διαφήμιση της Mercedes με τον κ. Σ. Ρουβά δεν έτυχε σχετικής αδειοδότησης. Ως εκ τούτου, η αρμόδια Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλεως Αθηνών θα εφαρμόσει τις προβλεπόμενες από το Ν. 3028/2002 διατάξεις».
Τι σημαίνει αυτό; Οποιαδήποτε χρήση αρχαίου μνημείου για διαφήμιση πρέπει να εξεταστεί από τοπικό συμβούλιο αρχαιοτήτων ή, στην περίπτωσή μας, από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο, αφού ο συγκεκριμένος αρχαιολογικός χώρος (της Ακρόπολης των Αθηνών) ανήκει στα Μνημεία Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς. Εάν και εφόσον δοθεί θετική απάντηση (συνήθως συμβαίνει το αντίθετο) ορίζονται και τα τέλη που πρέπει να καταβάλει ο ενδιαφερόμενος στο Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων.
Ο ερμηνευτής δεν ακολούθησε αυτή την οδό, επομένως η Εφορεία Αρχαιοτήτων Πόλεως Αθηνών θα ερευνήσει το θέμα και πιθανώς θα το παραπέμψει στον εισαγγελέα για άσκηση ποινικής δίωξης. Σε κάθε περίπτωση, ακόμα και αν κάποιος τρίτος χρησιμοποίησε την φωτογραφία του Σάκη Ρουβά για «γκρίζα» διαφήμιση, το γεγονός είναι καταδικαστέο. Εξίσου καταδικαστέο όμως είναι το ότι ο καλλιτέχνης στάθμευσε το αυτοκίνητό του δίπλα στο αρχαίο μνημείο. Αυτό θα έπρεπε να μην έχει επιτραπεί, και με ευθύνη όσων διαχειρίζονται τον χώρο του Ηρωδείου κατά τους μήνες των παραστάσεων.