Το «καλάθι του νοικοκυριού» έχει ξεκινήσει καλά, έχει ενεργοποιηθεί σημαντικά ο ανταγωνισμός, είπε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου Σωτήρης Αναγνωστόπουλος και πρόσθεσε πως ως νέο εγχείρημα έχει σημεία που χρήζουν βελτιώσεων.
Υπήρχε μια προσδοκία από μεγάλη μερίδα των καταναλωτών ότι το «καλάθι του νοικοκυριού» θα σήμαινε μείωση των τιμών ή μεγάλες προσφορές στα προϊόντα αυτά. Σε κάποια προϊόντα επιτεύχθηκε αυτό», υπογράμμισε μιλώντας στην ΕΡΤ για να συμπληρώσει ότι ορισμένες αλυσίδες σουπερμάρκετ μείωσαν τις τιμές τους και στα ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα τους.
Στην κριτική ότι με το «καλάθι του νοικοκυριού» προωθείται ο καταναλωτής προς τα μεγάλα σουπερμάρκετ είπε «απαντάμε ότι ο κόσμος ωθείτε προς τις φθηνότερες επιλογές» και συνέχισε λέγοντας ότι «έχουμε εντοπίσει το πρόβλημα της ορατότητας του «καλαθιού του νοικοκυριού» σε κάποια σουπερμάρκετ.
Θα αποστείλουμε οδηγίες εξειδίκευσης των μέτρων, πχ να μεγαλώσουν τα σχετικά ταμπελάκια, διευκρίνισε.