Οι αυτοκινητοβιομηχανίες Peugeot και Fiat-Chrysler υπέγραψαν «δεσμευτική συμφωνία προσέγγισης» ενόψει της συγχώνευσης «ώστε να σχηματισθεί ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο», ανέφεραν οι δύο όμιλοι με κοινή ανακοίνωσή τους.
Σύμφωνα με την υπογεγραμμένη συμφωνία, στη Fiat Chrysler θα παραμείνει το τμήμα Comau (βιομηχανικός αυτοματισμός και ρομποτική) μέχρι και την ολοκλήρωση της συμφωνίας και θα την διαχωρίσει «αμέσως», προς όφελος των μετόχων της νέας εταιρείας.
Η ένωσή τους θα φέρει «ενισχυμένες δυνατότητες επένδυσης για τη νέα οντότητα ώστε να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις μιας νέας βιώσιμης εποχής μετακινήσεων» και «θα δημιουργήσει συνέργειες οι οποίες υπολογίζονται σε περίπου 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως, ενώ δεν θα υπάρξει κλείσιμο εργοστασίου που να συνδέεται μ'' αυτή τη συναλλαγή», σύμφωνα με τους δύο εταίρους.
Η νέα οντότητα, η οποία θα απασχολεί πάνω από 400.000 μισθωτούς, θα έχει τζίρο σχεδόν 170 δισεκατομμύρια ευρώ και ετήσιες πωλήσεις 8,7 εκατομμυρίων οχημάτων καθώς διαθέτει τις μάρκες Fiat, Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot και Vauxhall.
Η Fiat Chrysler και η Peugeot δήλωσαν ότι η Dongfeng Group της Κίνας συμφώνησε να πουλήσει 30,7 εκατομμύρια μετοχές της Peugeot στην PSA Group, μειώνοντας το μερίδιό της στη συγχωνευθείσα εταιρεία στο 4,5% επιβεβαιώνοντας την προηγούμενη έκθεση της Wall Street Journal.
Σύμφωνα με τη συμφωνία, κάθε μέτοχος της εταιρείας θα κατέχει το 50% της νέας οντότητας. Ο διευθύνων σύμβουλος της Peugeot Carlos Tavares θα παραμείνει διευθύνων σύμβουλος και ο John Elkann της Fiat Chrysler θα παραμείνει πρόεδρος.
«Η πραγματοποίηση της συγχώνευσης αναμένεται να συμβεί σε 12 έως 15 μήνες», διευκρινίζεται στην ανακοίνωση.