Άνοδο στις πωλήσεις κατά 6,2% σημείωσε ο όμιλος Σαράντη στο α'' τρίμηνο του 2018, ενώ τα κέρδη προ φόρων και τόκων ενισχύθηκαν κατά 10,17%.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το συνεχώς αυξανόμενο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, που διευρύνεται ολοένα και περισσότερο με εξαγορές αναγνωρισμένων εμπορικών σημάτων, σε συνδυασμό με την αποτελεσματική στρατηγική, υποστηρίζει την περαιτέρω επέκταση του Ομίλου στην περιοχή όπου δραστηριοποιείται καθώς και σε νέες αγορές.
Αναλυτικά, οι πωλήσεις του Ομίλου κατά το Α' τρίμηνο του 2018 ανήλθαν σε 69,03 εκατ. ευρώ από 65,00 εκατ. ευρώ το Α' τρίμηνο
του 2017.
Η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους 26,09 εκατ. ευρώ ευρώ σε σύγκριση με 25,99 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, σημειώνοντας αύξηση κατά 0,38%.
Οι ξένες χώρες σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 10,10% και διαμορφώθηκαν σε 42,94 εκατ. ευρώ από 39,00 εκατ. ευρώ που ήταν κατά το Α' τρίμηνο του 2017.
Επιπρόσθετα, τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 12,87% στα 6,90 εκατ. ευρώ από 6,11 εκατ. ευρώ και το περιθώριο EBIΤDA διαμορφώθηκε στα 10,00% το Α' τρίμηνο του 2018 από 9,41% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε 5,44 εκατ. ευρώ από 4,94 εκατ. ευρώ το Α' τρίμηνο του 2017, αυξημένα κατά 10,17% και το περιθώριο ΕΒΙΤ ανήλθε σε 7,88% από 7,60% το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο.
Τέλος, όπως αναφέρεται, ο Όμιλος συνεχίζει να είναι επικεντρωμένος σε στοχευμένες επενδύσεις που αφορούν στην ανάπτυξη των προϊόντων του και στην δημιουργία συνεργειών και οικονομιών κλίμακας, με στόχο την επιτάχυνση των πωλήσεων του σε υπάρχουσες και νέες αγορές και την βελτίωση των περιθωρίων κέρδους.