Αύξηση κατά 20% στα καθαρά κέρδη της παρουσίασε η Heineken στο πρώτο εννιάμηνο του έτους, επιβεβαιώνοντας το guidance για το 2017.
Σύμφωνα με το Marketwatch, τα καθαρά κέρδη της δεύτερης μεγαλύτερης ζυθοποιίας στον κόσμο έφθασαν τα 1,49 δισ. ευρώ για την περίοδο που έληξε στις 20 Σεπτεμβρίου, σε σύγκριση με τα 1,24 δισ. ευρώ της προηγούμενης χρονιάς.
Κατά 2,5% αυξήθηκαν οι πωλήσεις μπύρας σε οργανική βάση, στα 60 εκατ. εκατόλιτρα το γ'' τρίμηνο, ανεβάζοντας το σύνολο του εννεαμήνου στα 161,3 εκατ. εκατόλιτρα.
Η αύξηση των πωλήσεων στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, στην Αμερική, στην Αφρική, στη Μέση Ανατολή και στην Ανατολική Ευρώπη αντιστάθμισε τις χαμηλότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
Οι πωλήσεις της Heineken αυξήθηκαν κατά 3,4%, στα 9,5 εκατ. εκατόλιτρα, με την αύξηση να οφείλεται στη Βραζιλία, τη Νότια Αφρική, τη Ρωσία και το Μεξικό.
Η εταιρεία, η οποία λαμβάνει τα δύο τρίτα των συνολικών της πωλήσεων από τις αναδυόμενες αγορές, διατήρησε αμετάβλητες τις προσδοκίες για το σύνολο του έτους.