Ένα αξιοσημείωτο στοιχείο που προκύπτει από την ανάλυση των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων το 2015 στην ελληνική αγορά είναι η στροφή μερίδας καταναλωτών στα πολυτελή αυτοκίνητα. Οι κυριότερες αίτιες που ενίσχυσαν αυτή την τάση, μεσούσης της οικονομικής κρίσης, είναι η επιθυμία μερίδας καταναλωτών να επενδύσουν στην αγορά ενός ακριβού αυτοκινήτου, η προσπάθεια των εταιρειών να δημιουργήσουν δελεαστικές προτάσεις, η δυνατότητα αγοράς αυτοκινήτου με τη διαδικασία της χρονομίσθωσης, η παροχή αυτοκινήτου στα στελέχη των εταιρειών και η αγάπη των Ελλήνων οδηγών για το αυτοκίνητο.
Κερδισμένη από την περσινή επιχειρηματική δραστηριότητα είναι και το BMW Group Hellas, που αντιπροσωπεύει τις μάρκες BMW και Mini. Το BMW Group Hellas το 2015, παρουσίασε σημαντική αύξηση πωλήσεων. Το μερίδιο αγοράς της BMW διαμορφώθηκε στο 4% σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το 2014. Οι συνολικές ταξινομήσεις μοντέλων BMW και Mini έφτασαν τα 4.293 αυτοκίνητα (+20,2% συγκριτικά με το 2014) στην ελληνική αγορά. Συγκεκριμένα το 2015, 2.999 οχήματα BMW παραδόθηκαν σημειώνοντας αύξηση 18,6% στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Συγκεκριμένα, σημειώθηκαν πρωτιές πωλήσεων στην κατηγορία των μικρομεσαίων με τη Σειρά 2 Active Tourer, στη μεσαία κατηγορία με μοντέλα Σειράς 3 και Σειράς 4, καθώς και στην κατηγορία SUV/SAV με μοντέλα X3 και X4. Επιπλέον, 42 οχήματα μάρκας BMWi ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα, μεταξύ αυτών 34 μοντέλα i3 και 8 μοντέλα i8.
Αύξηση πωλήσεων 23,9% σημείωσε και η Μini για το 2015. Με ταξινομήσεις 1.294 οχημάτων, η βρετανική μάρκα στην Ελλάδα ξεπέρασε τα 1.044 αυτοκίνητα που είχαν ταξινομηθεί το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς. Το 3θυρο Mini hatch μαζί με το 5θυρο Mini συγκέντρωσαν 880 ταξινομήσεις.
Η περιοχή της Κεντρικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης, που ανήκει το BMW Group Hellas μαζί με 11 χώρες, σημείωσε αύξηση 17% σε παραδόσεις μοντέλων BMW (51.878 οχήματα) και αύξηση 26% σε παραδόσεις μοντέλων Μini (6.576 οχήματα) συγκριτικά με το 2014.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ