Αύξηση εσόδων σε οργανική βάση 25,9%, εξαιρουμένων των αγορών Ρωσίας και Ουκρανίας, ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση ο τομέας των αναδυόμενων αγορών παραμένει ισχυρός, παρά την υψηλή συγκριτική βάση ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης του μεριδίου αγοράς σε αξία επιταχύνθηκε, με τα ανθρακούχα αναψυκτικά να αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους κατά 240 μονάδες βάσης και τα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα αναψυκτικά να αυξάνουν το μερίδιο αγοράς τους κατά 190 μονάδες βάσης.
Παράλληλα το μερίδιο αγοράς της εταιρείας σε όγκο πωλήσεων συνέχισε να διευρύνεται.
Η οργανική αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 11,3% συνεχίζει να βασίζεται στις κατηγορίες προτεραιότητας του χαρτοφυλακίου προϊόντων 24ωρης/7ήμερης κατανάλωσης: ανθρακούχα +10,0%, ανθρακούχα με χαμηλή ή μηδενική ζάχαρη +45,3%, ανθρακούχα για ενήλικες +22,9% και ποτά ενέργειας +31,7%.
Η τιμολογιακή πολιτική και άλλες ενέργειες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων οδήγησαν τα έσοδα ανά κιβώτιο σε αύξηση 11,6% σε οργανική βάση, με βελτιωμένο μείγμα κατηγορίας προϊόντων, συσκευασίας και καναλιών διανομής. Και οι τρεις αγορές μας εφήρμοσαν σχέδια τιμολογιακής πολιτικής προκειμένου να διαχειριστούν τις αυξημένες πληθωριστικές πιέσεις, χωρίς αρνητικό αντίκτυπο στους όγκους πωλήσεων.
Το πρώτο τρίμηνο, η Αίγυπτος προσέθεσε σχεδόν 12 ποσοστιαίες μονάδες και 7 ποσοστιαίες μονάδες στο ρυθμό αύξησης του όγκου πωλήσεων και καθαρών εσόδων από πωλήσεις αντίστοιχα. Η ενοποίησή της εξελίσσεται ταχύτερα από το αναμενόμενο.
Σύμφωνα με την εταιρεία υπάρχει στενή συνεργασία με την The Coca-Cola Company για την εφαρμογή της απόφασης να αναστείλει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στη Ρωσία. Στο πλαίσιο αυτό από την 8η Μαρτίου σταμάτησαν οι παραγγελίες συμπυκνωμένης πρώτης ύλης στη Ρωσία και διακόπηκαν οι επενδύσεις στην αγορά. Σύμφωνα με την ανακοίνωσή της 3ης Μαρτίου, οι εκτιμήσεις για τις επιχειρηματικές προοπτικές του τρέχοντος έτους έχουν αποσυρθεί.