Του Απόστολου Σκουμπούρη
Αδιαφιλονίκητα κυρίαρχη γίνεται σ'' ό,τι αφορά το αθλητικό περιεχόμενο η συνδρομητική πλατφόρμα της Cosmote TV, μετά και την αποκλειστική εξασφάλιση των δικαιωμάτων του Champions League για την επόμενη τριετία. Πρόκειται για μια διαρκώς αναπτυσσόμενη εμπορική διοργάνωση, που ήδη έχει πλασαριστεί στις πλέον δημοφιλείς και ακριβές σε παγκόσμιο επίπεδο.
Οι υπογραφές δεν έχουν πέσει ακόμη, και από την Cosmote TV δεν υπάρχει πληροφόρηση σχετικά με το αντίτιμο, όμως πηγές του Liberal τονίζουν ότι είναι χαμηλότερο από τα 100 εκατ. ευρώ που είχαν δοθεί προ τριετίας, με το τωρινό «κόμιστρο» να διαμορφώνεται πέριξ των 80 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ένα deal που που αφενός δίνει πρεστίζ και δυναμική στον όμιλο Cosmote και από την άλλη μαρτυρά την αμετάκλητη απόφαση των ανθρώπων του να συνεχίσουν να επενδύουν στη συνδρομητική τηλεόραση.
Η Cosmote TV επικράτησε της διαγωνιστικής διαδικασίας εξασφαλίζοντας μάλιστα εκτός από το Champions League και το Europa League για την περίοδο 2018-2021.
Η Cosmote TV είχε έτσι κι αλλιώς το... ήμισυ των αγώνων από το Champions League, καθώς ένα συμβατικό κανάλι (ΕΡΤ) είχε έναν αγώνα κάθε εβδομάδα, κάτι που από την περίοδο 2018 παύει να ισχύει.
Πρόκειται για τις δύο πιο εμπορικές διασυλλογικές ποδοσφαιρικές διοργανώσεις στον πλανήτη, με διαρκή αύξηση του ενδιαφέροντος και της ζήτησης από περισσότερα δίκτυα και επιπλέον χώρες.
Η συμφωνία έγινε με την TEAM Marketing AG, την ελβετική εταιρεία που διαπραγματεύεται για λογαριασμό της UEFA τα συγκεκριμένα δικαιώματα.
Έτσι, η Cosmote κατάφερε όχι μόνο να κρατήσει τη «ναυαρχίδα» του αθλητικού της προγράμματος, αλλά και να την ενισχύσει μέσω της αποκλειστικής μετάδοσης.
Με κεντρικό «όπλο» τα αθλητικά
Άλλωστε, εξ αρχής της εμφάνισης της συνδρομητικής πλατφόρμας του ΟΤΕ, η έμφαση δόθηκε στο αθλητικό περιεχόμενο, το οποίο έγινε και κύριο αυτού στο «χτίσιμο» της καλής και ανταγωνιστικής πορείας, που την έφερε σε λίγα χρόνια στην πρώτη θέση.
Εξ αρχής, κεντρικό ατού της OTE TV (και πλέον Cosmote TV) δεν ήταν ούτε οι ξένες ταινίες, ούτε τα ντοκιμαντέρ, ούτε τα άλλα – θεματικά – κανάλια. Κεντρικό ατού που δημιουργεί φανατικούς χρήστες, ήταν και είναι οι αθλητικές διοργανώσεις.
Η εξασφάλιση του UEFA Champions League είναι η σημαντικότερη κίνηση που αναβάθμισε τα μέγιστα την πλατφόρμα και την κατέστησε «απαραίτητη» για καταστήματα, καφέ, εστιατόρια αλλά και χιλιάδες νοικοκυριά.
Αυτή η προσθήκη, ήρθε να προστεθεί στην εξασφάλιση των τεσσάρων πιο δημοφιλών ποδοσφαιρικών πρωταθλημάτων της Ευρώπης, ήτοι της Ισπανίας, της Αγγλίας, της Γερμανίας και της Ιταλίας.
Επίσης, η Cosmote TV διαθέτει το UEFA Europa League, τα δικαιώματα για το NBA, τη Liga Ισπανίας, τη Lega Basket Ιταλίας, καθώς και το Κύπελλο Ελλάδος. Έχει όλα τα μεγάλα μηχανοκίνητα (Formula1, MotoGP, WRC) καθώς και όλα τα ΑΤΡ στο τένις, Masters 1000, World Tour Finals, 500 κ.λπ.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία από την αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, η Cosmote TV, βρίσκεται ξεκάθαρα στην πρώτη θέση έχοντας στα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου 517,1 χιλ. συνδρομητές.