"Το έτος 2015 ήταν μια απαιτητική χρονιά όπου το ελληνικό οικονομικό περιβάλλον έβαλε πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε με επιτυχία", δήλωσε ο Ε. Δομαζάκης, πρόεδρος του ομίλου Creta Farms.
Κατά το έτος που πέρασε, οι πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 105,1 εκατ.€ και του Ομίλου σε 105,5 εκατ.€, εμφανίζοντας σταθερότητα σε σχέση με το 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη του 2014 ήταν 104,6 εκατ.€ για τη μητρική εταιρεία και 104,8 εκατ.€ για τον Όμιλο.
Διατήρηση των πωλήσεων, της κερδοφορίας και παράλληλη αύξηση μεριδίων κατάφερε η Creta Farms κατά το 2015, παρά το δυσχερές κλίμα.
Το EBITDA της εταιρείας ανήλθε σε 11,1 εκατ.€ για το 2015 με περιθώριο 11% έναντι 10,9 εκατ.€ την αντίστοιχη περίοδο του 2014. Τα αντίστοιχα μεγέθη του Ομίλου ανήλθαν σε 10,6 εκατ.€ έναντι 10,9 εκατ.€ το 2014. Τα αποτελέσματα επηρεάστηκαν από λογιστικές έκτακτες απομειώσεις συμμετοχών του Ομίλου.
Η εταιρία μέσα σε μία δύσκολη χρονιά και σε μία ώριμη αγορά, κατόρθωσε για πρώτη φορά να κατακτήσει μερίδιο 29,7% (Οκτώβριος 2015) αποδεικνύοντας την υψηλή εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τα brands της. Σημαντικός μοχλός ανάπτυξης παραμένει η σειρά προϊόντων «Εν Ελλάδι» το μερίδιο της οποίας ανήλθε για 1η φορά στο 17,5% τον Οκτώβριο.
Το 2015 η εταιρεία αναπτύχθηκε με γνώμονα μία δυνατή στρατηγική ανάπτυξης πάνω στους εξής άξονες:
- Καινοτομία, απαντώντας στις σύγχρονες τάσεις και διατροφικές ανάγκες των καταναλωτών
- Στη νέα πρωτοποριακή σειρά «Εν Ελλάδι Mini», το μοναδικό "Meat snack” που μετατρέπει το αλλαντικό σε snack και επιτρέπει την είσοδο της εταιρείας σε μία νέα αγορά, βασισμένο σε παγκόσμια πατενταρισμένη τεχνολογία, η οποία συνεισέφερε στο συνολικό μερίδιο της σειράς “Εν Ελλάδι”
- Αύξηση διανομών, σε όλα τα brands, ενισχύοντας τις συνολικές πωλήσεις της εταιρίας
- Διαφημιστική υποστήριξη, με νέες καμπάνιες που επικοινωνούν με ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο όλες τις αξίες των brands «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ» και «ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ Μini»
Σε διεθνές επίπεδο, η συμφωνία Licensing με την εταιρεία Primo Meats – 100% θυγατρική του Ομίλου JBS μετά την απορρόφηση που ολοκληρώθηκε τον Μάρτιο του 2015 – απέφερε για την 12μήνη χρήση, πωλήσεις της τάξης των AUD 30εκ.. Η σειρά προϊόντων “Oliving by Hans” κατέκτησε τον πρώτο χρόνο λανσαρίσματος μερίδιο αγοράς ύψους 3%.
Ο Εμμανουήλ Δομαζάκης, πρόεδρος του Ομίλου, δήλωσε: «Η μέχρι τώρα πίστη στο όραμα και τις αξίες της εταιρείας για υψηλής ποιότητας προϊόντα συνεχίζει να βρίσκει αναγνώριση από το καταναλωτικό κοινό, τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Μέλημά μας είναι η υπεράσπιση αυτών των αξιών στα έτη που θα ακολουθήσουν. Το έτος 2015 ήταν μια απαιτητική χρονιά όπου το ελληνικό οικονομικό περιβάλλον έβαλε πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε με επιτυχία. Διατηρήσαμε τόσο την κερδοφορία μας όσο και τις πωλήσεις, θέτοντας ταυτόχρονα τις βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη, σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό που ήδη υλοποιείται.»
Ο Κωνσταντίνος Δομαζάκης, αντιπρόεδρος του Ομίλου, δήλωσε επίσης: «Ο Όμιλος ακολουθεί πιστά το στρατηγικό του πλάνο. Το έτος 2016 αναμένονται νέες καινοτομίες και σημαντικές συμφωνίες οι οποίες θα δώσουν τη δυνατότητα στον Όμιλο να εκμεταλλευτεί την όλο και αυξανόμενη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού για προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας. Το 2015 αποτελεί έτος ορόσημο καθώς αποδεικνύει ότι ο Όμιλος μπορεί να ανταπεξέλθει στις μεταβαλλόμενες οικονομικές συνθήκες και παράλληλα να υλοποιεί το σχεδιασμό του. Ευχαριστούμε το καταναλωτικό κοινό για την εμπιστοσύνη και την πίστη που δείχνει στα προϊόντα της εταιρείας μας».
Ο Κωνσταντίνος Φρουζής, Γενικός Διευθυντής και Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, δήλωσε επίσης: «Το παρόν και το μέλλον της Creta Farm βασίζεται στην δέσμευση της στα καινοτόμα προϊόντα με παγκόσμιες πατέντες, στις νέες προϊοντικές κατηγορίες που την εξελίσσουν σε «Εταιρεία Τροφίμων» και στην στόχευσή της για ταχεία ανάπτυξη στο διεθνές περιβάλλον.»