Η Google, το Facebook και άλλες εταιρείες τεχνολογίας σε συμφώνησαν έναν κώδικα δεοντολογίας για να κάνουν περισσότερα για την αντιμετώπιση της διάδοσης ψεύτικων ειδήσεων λόγω ανησυχιών που μπορεί να επηρεάσουν τις εκλογές, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Η επίτροπος Ψηφιακής Δράσης Μάριγια Γκάμπριελ δήλωσε «Η βιομηχανία δεσμεύεται σε ένα ευρύ φάσμα δράσεων, από τη διαφάνεια, την πολιτική διαφήμιση έως το κλείσιμο πλαστών λογαριασμών κάτι το οποίο χαιρετίζουμε».
Τα μέτρα περιλαμβάνουν επίσης την απόρριψη πληρωμών από ιστότοπους που διαδίδουν ψεύτικες ειδήσεις, βοηθώντας τους χρήστες να κατανοήσουν γιατί έχουν γίνει στόχοι τέτοιων διαφημίσεων.
AP Photo