Αύξηση 10,8% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Φεβρουάριο εφέτος, καθώς μείωση του τζίρου καταγράφηκε μόνο στα σούπερ μάρκετ και γενικότερα στα καταστήματα ειδών διατροφής.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε: Ένδυση- υπόδηση (38,8%), Φαρμακευτικά- καλλυντικά (30,3%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (30%), Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (22,6%), Πολυκαταστήματα (16,7%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (8,5%). Στον αντίποδα, μειώθηκαν σε: Τρόφιμα- ποτά- καπνό (4,7%) και Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (4,6%).
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 10,8% τον Φεβρουάριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022 σημείωσε αύξηση 2,1%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 1,5% τον Φεβρουάριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 16,8% τον Φεβρουάριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022 σημείωσε αύξηση 3,1%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 2,4% τον Φεβρουάριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022.