Με στόχο να ενδυναμώσει το γνωστό της brand, το Endless, και να ενισχύσει την εξωστρέφειά της η Ευρωχαρτική μετονομάστηκε σε Endless Essential Care (Ec). Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί και το πέρασμα σε μία περίοδο δυναμικής ανάπτυξης, που περιλαμβάνει νέες επενδύσεις που θα δρομολογηθούν και ενίσχυση των μεριδίων αγοράς που διατηρεί η Endless Ec. Η ενεργειακή κρίση αναμένεται να έχει περιορισμένες επιπτώσεις στην εταιρεία, οι οποίες όμως δεν μπορούν να ποσοτικοποιηθούν.
Η εταιρεία το 2020 εμφάνισε ανθεκτικά ,στην πανδημική κρίση, οικονομικά μεγέθη. Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών της ήταν στα 57 εκατ. ευρώ, ενώ την περίοδο πριν την καραντίνα (πρώτο δεκαπενθήμερο Μαρτίου) οι πωλήσεις της σημείωσαν εκρηκτική άνοδο 80%. Η εταιρεία μετέτρεψε την κρίση της πανδημίας σε ευκαιρία, εισάγοντας μάσκες τον Απρίλιο 2020. Μια κίνηση που απέδωσε καθώς άμβλυνε τις επιπτώσεις της κρίσης που δημιουργήθηκε στις αγορές εξαιτίας του κορονοϊού και των περιοριστικών μέτρων.
Το 2021 ο κύκλος εργασιών αναμένεται να κινηθεί ανοδικά, πάνω από 57 εκατ. ευρώ, ενώ το επενδυτικό της πλάνο βρίσκεται υπό διαμόρφωση. Υπενθυμίζεται πως το 2019 η εταιρεία πραγματοποίησε σημαντικές επενδύσεις ύψους 17 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό και εγκαταστάσεις, ενισχύοντας σημαντικά την παραγωγική της δυναμικότητα.
Το 5% του τζίρου της προέρχεται από το εξωτερικό, με παρουσία στα Βαλκάνια, την Αυστραλία και την Τουρκία, ενώ η Endless Ec απασχολεί περίπου 245 εργαζομένους. Ο λόγος που οι εξαγωγές δεν αποτελούν μεγάλο μέρος των πωλήσεων, είναι πως το προϊόν είναι ελαφρύ, φθηνό και το μεταφορικό κόστος ακριβό.
Για το 2022 αναμένεται να καταγράψει ενίσχυση των οικονομικών της δεικτών, καθώς επίσης και να ενισχύσει τα μερίδια αγοράς . Η αναπτυξιακή δυναμική αποτυπώνεται στην υπό εξέταση απόφαση για εισαγωγή στον δείκτη του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Μια απόφαση όμως που δεν αναμένεται να ληφθεί άμεσα.
Η Ευρωχαρτική ιδρύθηκε το 1993 και λειτουργούσε σε ενοικιαζόμενο χώρο στο Περιστέρι. Η εταιρεία στη συνέχεια μετατρέπεται σε «Ευρωχαρτ ΕΠΕ» και μεταφέρεται στον Ασπρόπυργο Αττικής σε μία έκταση 1000 τ.μ. Επίσης, ξεκινά η δραστηριοποίηση στην εμπορία των απορρυπαντικών με σκοπό την συμπλήρωση της προϊοντικής γκάμας.
Τα επόμενα χρόνια ακολουθεί σημαντική ανάπτυξη με διαδοχικές επεκτάσεις, σχεδόν κάθε 2 χρόνια, των παραγωγικών εγκαταστάσεων και των αποθηκευτικών χώρων της στη Θέση Ρικιά στον Ασπρόπυργο.
Το 1994 σχεδιάζεται και κατοχυρώνεται το brand name «Endless» με σήμα τον κύκνο που έμελλε αργότερα να κατοχυρωθεί στην αγορά και στη συνείδηση των καταναλωτών. Τον ίδιο χρόνο η εταιρεία λειτουργεί το πρώτο της υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Ταυτόχρονα, με την σύσταση της ΕΥΡΩΧΑΡΤΙΚΗΣ σηματοδοτείται η έναρξη της παραγωγής υγρών απορρυπαντικών.
Το 2001 λειτουργούν γραφεία και αποθηκευτικοί χώροι σε κτίριο έκτασης 4.000 τ.μ. , στη Νέα Μαγνησία Θεσσαλονίκης για να καλυφθούν οι αυξανόμενες ανάγκες του υποκαταστήματος που εξυπηρετεί την αγορά της Β. Ελλάδας. Τέλος, το 2007 δημιουργούνται νέοι αποθηκευτικοί χώροι έκτασης 8.250 τ.μ., στη θέση Ρiκιά, στον Ασπρόπυργο.