Της Αντιόπης Σχοινά
Σταθερά αναπτυξιακή πορεία αναμένει και για το 2016 η Ολυμπιακή Ζυθοποιϊα, έχοντας προγραμματισμένες επενδύσεις για εκσυγχρονισμό παραγωγής αλλά και ανάπτυξη νέων προϊόντων καινοτόμων, ύψους 12 εκατ. ευρώ σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο της εταιρείας κ. Αλέξανδρο Καραφυλλίδη. Στρατηγικός στόχος, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η ανάπτυξη σε νέες αγορές, αναφέροντας ότι έχουν ήδη γίνει δύο νέες συμφωνίες στην αγορά της Αμερικής και της Αυστραλίας. Συμφωνίες οι οποίες ενισχύουν τον σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό της και δημιουργούν νέες αγορές για την μπύρα Fix.
Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο ίδιος σε συνάντηση με τους δημοσιογράφους η εταιρεία το 2015, που ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για την αγορά αλλά αποτέλεσε και την χρονιά ολοκλήρωσης της συγχώνευσης των εταιρειών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία, κατάφερε να αυξήσει την κερδοφορία της κατά 50% με τα EBIT να διαμορφώνονται σε 10,5 εκατ. Ευρώ, πραγματοποίησε 142 εκατ. ο κύκλος εργασιών αυξημένος κατά 4% , υλοποίησε επενδύσεις ύψους 7 εκατ. Ευρώ και σε μια αγορά που κατέγραψε πτώση το 2015 συνολικά κατά 5%, κατάφερε να ενισχύσει
Είναι σαφές ότι κατά το πρώτο έτος της δραστηριοποίησης της, η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία καταγράφει θετικά πρόσημα σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της κυρίως λόγω της δημιουργίας οικονομιών κλίμακας που επιτεύχθηκαν με την συγχώνευση των δύο εταιριών, καθώς και στη βελτίωση του κόστους παραγωγής, του κόστους διακίνησης και του καθαρού τζίρου ανά εκατόλιτρο.
Ομαλά επίσης και χωρίς παρέκκλιση συνεχίστηκε η υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας που για την πενταετία 2015 -2019 ανέρχεται συνολικά σε €50 εκατ.
Ειδικότερα στη διάρκεια του έτους υλοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους €7 εκατ. Που είχαν ως κεντρικό άξονα τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και του πάγιου εξοπλισμού, την ανάπτυξη εργαλείων marketingψκαι πωλήσεων και τη δημιουργία νέων προϊόντων.
Σε επίπεδο νέων προϊόντων η εταιρεία διαθέτει ήδη στην αγορά το νέο TuborgLemonSoda, ένα καινούργιο προϊόν με προσθήκη φυσικού χυμού λεμονιού που δημιουργεί νέες προοπτικές στην αγορά των αναψυκτικών. Επιπλέον, η μπύρα Mythos, με ανανεωμένη και καινοτόμα για τα ελληνικά δεδομένα συσκευασία easyopen, ενισχύει τη θέση της στην αγορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ ανανεωμένη εικόνα παρουσιάζουν και οι FIX Dark και FIX Weiss.
Με αφορμή την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της εταιρίας για το 2015 και της επιχειρηματικής στρατηγικής για το τρέχον έτος, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης δήλωσε σχετικά: «Το πάθος και η δέσμευση των ανθρώπων μας την προηγούμενη χρονιά, οι οποίοι ξεπέρασαν τον εαυτό τους, συνέβαλλαν καθοριστικά στους θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης που ανακοινώνουμε σήμερα -παρά το γεγονός ότι το επιχειρείν στη χώρα μας, το 2015, δοκίμασε τις αντοχές πολλών κλάδων. Τα θετικά αποτελέσματα και οι εξελίξεις όχι μόνο επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας αλλά δικαιώνουν ταυτόχρονα το μέχρι σήμερα σχεδιασμό μας. Με πλήρη δέσμευση στο επενδυτικό μας πλάνο, το 2016, συνεχίζουμε δυναμικά στηρίζοντας την ελληνική οικονομία, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, διερευνώντας τις επιλογές των καταναλωτών και προσθέτοντας αξία όχι μόνο στην αγορά μπύρας, αλλά ευρύτερα στην οικονομία».