Η επικοινωνία της Amstel, της ΑΛΦΑ και της Fischer, που τόσο αγαπήθηκε από το κοινό, αναγνωρίστηκε και από τον κόσμο της διαφήμισης. Στο πλαίσιο της φετινής απονομής των Ermis Awards, οι αγαπημένες μάρκες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας απέσπασαν συνολικά 18 βραβεία.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η Amstel, με τη δημοφιλή καμπάνια “Ποια Amstel;” και τη διαφημιστική ταινία “Η δικιά μας beer”, βραβεύτηκε στις ενότητες Ad (2 Grand Ermis, 3 Ermis Gold), Digital (Ermis Silver, Ermis Bronze), Production (Ermis Bronze) και Integrated Campaign (Ermis Integrated Award).
Η καμπάνια της μπίρας Άλφα με τη διαφημιστική ταινία “Το βήμα”, που αγαπήθηκε και συγκίνησε όσο καμία άλλη την περασμένη χρονιά, βραβεύτηκε στις ενότητες Ad (Ermis Silver), Digital (Ermis Gold), Production (Grand Ermis, Ermis Gold) και Branded Entertainment & Content (Ermis Silver).
H ιδιαίτερη παρουσία της Fischer στο ψηφιακό περιβάλλον με το website και τα social media της απέσπασε βραβεία στις ενότητες Digital (Ermis Gold, Ermis Silver, Ermis Bronze) και Design (Ermis Bronze).
Οι αυθεντικές ιστορίες που αφηγούνται οι μπίρες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην επικοινωνία τους, αγγίζουν το κοινό και ενισχύουν τη σχέση αγάπης μαζί του, κάτι που αναγνωρίζεται έμπρακτα και από την αγορά της επικοινωνίας. Όπως δήλωσε ο Laurent Delmuly, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας «Η παρουσία μας στα βραβεία Ermis αποδεικνύει με τον πιο εορταστικό τρόπο την καινοτομία στην επικοινωνία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Σε αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση δουλεύουμε και φέτος, με πάθος, κέφι και δημιουργικότητα και πιστεύουμε ότι και οι νέες μας καμπάνιες θα δημιουργήσουν αίσθηση και θα υποστηρίξουν με τον καλύτερο τρόπο την προσωπικότητα των μαρκών μας».