Το «ψηφιακό εργοστάσιο» της Eurobank είναι το κέντρο του νέου μοντέλου υβριδικής λειτουργίας, εργασίας και αλληλεπίδρασης με τους πελάτες της Eurobank, Phygital και λειτουργεί στους παλιούς πέτρινους τοίχους της παλιάς κλωστοϋφαντουργίας Μουταλάσκη. Ο στόχος, όπως επισημάνθηκε σε σημερινή εκδήλωση, είναι μία τράπεζα που θα εξυπηρετεί σε 24ωρη βάση 7 μέρες την εβδομάδα τους πελάτες της και θα γίνει η πιο απλή ψηφιοποιημένη τράπεζα της Νοτιανατολικής Ευρώπης, παρέχοντας τη βέλτιστη και πιο απλή ψηφιοποιημένη εμπειρία στον πελάτη.
Από το Eurobank Hub, ξεκινά ο ψηφιακός μετασχηματισμός της τράπεζας, η οποία μάλιστα χάρη στην υποστήριξη που παρέχει, περνά σε νέα εποχή εγκαινιάζοντας για όλους τους εργαζομένους της, το υβριδικό μοντέλο εργασίας για δύο ή τρεις εργάσιμες από το σπίτι, από τις 24 Ιουνίου.
Τα 34.000 τετραγωνικά μέτρα που σκεπάζουν οι πέτρινοι τοίχοι οι οποίοι στέγασαν το 1927 τους αργαλειούς των προσφύγων στη Νέα Ιωνία, μερικές δεκαετίες αργότερα την πειραϊκή- Πατραϊκή και τα γραφεία της Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων για το 2004, πέρασαν στη Eurobank το 2006.
Σήμερα φιλοξενούν 2.000 εργαζομένους όλων των ειδικοτήτων της Eurobank που του δίνουν ζωή, με την εργασία τους, τις ιδέες τους και τη δημιουργικότητά τους, έχοντας στα χέρια τους υπερσύγχρονο εξοπλισμό, με τον οποίο γίνονται 600.000 εγχρήματες συναλλαγές ημερησίως (μεταξύ των οποίων 60.000 εμβάσματα κάθε μέρα) και 500.000 επιταγές ετησίως, εξυπηρετούν 116.000 πελάτες την ώρα και 3.500 βιντεοκλήσεις. Ακόμα:
- Συνολικά, σε επίπεδο έτους καταγράφονται περίπου 304 εκατομμύρια login σε e-Banking και m – Banking.
- Το 94% όλων των πληρωμών και μεταφορών εκτελέσθηκε μέσω των ψηφιακών καναλιών.
- Οι εγγραφές νέων πελατών παρουσίασαν αύξηση άνω του 20% το 2021.
- Ένας στους δύο χρήστες e-Banking και m-Banking ή τρεις στους τέσσερις mobile App χρήστες χρησιμοποιούν αποκλειστικά το mobile App σε μηνιαία βάση για να συναλλάσσονται με την Τράπεζα. Μάλιστα, πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2022, οι retail εγχρήματες συναλλαγές του mobile App ξεπέρασαν τις retail εγχρήματες συναλλαγές του e- Banking (mobile First).
Η βέλτιστη λειτουργία των μηχανών, επιβάλλει να μην υπερβεί η θερμοκρασία τους 25 βαθμούς Κελσίου. Η λειτουργία των υπολογιστών και η ρύθμιση της θερμοκρασίας απαιτεί με τη σειρά της μεγάλες ποσότητες ενέργειας και είναι χαρακτηριστικό ότι το Eurobank Hub, θα αυξάνει συνεχώς τη δυνατότητα παραγωγής ενέργειας για να παραμένει αυτόνομο έχοντας στόχο για παραγωγή 10.000 MWh.
Στο Eurobank Ηub, πέραν του Technology & Digital Hub, δηλαδή των Διευθύνσεων Πληροφορικής και Ψηφιακής Τραπεζικής, στεγάζονται, επίσης, η Οργάνωση, οι Κεντρικές Υπηρεσίες & Λειτουργίες, οι Οικονομικές Υπηρεσίες της Τράπεζας, καθώς και το Κέντρο Εκπαίδευσης.
Αλλά το σημαντικότερο είναι οι άνθρωποι όπως τονίζουν τα στελέχη της Eurobank. Εκεί εκπαιδεύονται αδιάλειπτα οι εργαζόμενοι πραγματοποιώντας 35.000 συνολικές ώρες μάθησης σε ετήσια βάση. Υπάρχουν 12μηνα προγράμματα προσβάσιμα σε όλους τους εργαζόμενους, με παροχή εργασιακού χρόνου, ενώ δεν υπάρχει διευθυντής της Τράπεζας ο οποίος δεν παρακολούθησε το ειδικό πρόγραμμα για το υβριδικό μοντέλο. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Τράπεζας ξεκινά πρωτίστως από τους εργαζόμενους.
«Οι υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του Eurobank Hub είναι ο πυρήνας κρίσιμων κεντρικών και ψηφιακών λειτουργιών του Ομίλου, εντός και εκτός συνόρων», είπε ο Σταύρος Ιωάννου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της τράπεζας. Ο ίδιος προσθέτει: «Το σύμπλεγμα κτιρίων στη Νέα Ιωνία φιλοξενεί το 50% του προσωπικού των κεντρικών υπηρεσιών της Τράπεζας, πάνω από 2.000 άτομα, που απασχολούνται σε ένα χώρο φιλικό για τους ίδιους και για το περιβάλλον, τον οποίο αναβαθμίζουμε διαρκώς, με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές»
«Το τραπεζικό τοπίο αλλάζει ποικιλοτρόπως. Η σύγκλιση τραπεζών, τεχνολογίας και επιχειρηματικού κόσμου, μας φέρνει μπροστά σε μεγάλες προκλήσεις του embedded finance. Όλα αυτά απαιτούν πρωτοπόρα σκέψη και δράση για να στοχεύσουν στην ευημερία κοινωνίας και οικονομίας», υπογράμμισε ο Ανδρέας Αθανασόπουλος, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος,
«Για να γίνουν πράξη όλα τα όμορφα ταξίδια των πελατών, υπάρχουν οι προϋποθέσεις της αρμονικής συνεργασίας end2end πολλαπλών μονάδων της Τράπεζας, όπου όλος ο σχεδιασμός ξεκινά από τον πελάτη και ολοκληρώνεται με τον πελάτη. Στην Eurobank, στο πλαίσιο του αναπτυξιακού μετασχηματισμού της Τράπεζας, κάνουμε πράξη αυτές τις φιλοδοξίες στοχεύοντας στους μακροπρόθεσμους πυλώνες της στρατηγικής της τράπεζας , χωρίς όμως να παραβλέπουμε και την αλλαγή της καθημερινότητας των πελατών μας» συμπλήρωσε ο ίδιος.