Στο ποσό των € 723,2 εκατ. ανήλθε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της FF Group σε σχέση με €652,7 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016 αυξημένος κατά 10,8%.
Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας που στο α' εξάμηνο του 2017 ανήλθε σε €153 εκατ. σε σχέση με €131,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, μια αύξηση της τάξης του 16,3%. Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε €168,1 εκατ., αυξημένο κατά 13,0%.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε € 114,7 εκατ.
Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς του Ομίλου παρουσίασαν ισχυρή λειτουργική δραστηριότητα. Πιο συγκεκριμένα:
- Ο κύκλος εργασιών του τομέα κόσμημα, ρολόι, αξεσουάρ αυξήθηκε κατά 13,5% και ανήλθε σε €547,8 εκατ.
To EBITDA του τομέα ανήλθε σε €158,3 εκατ. συγκρινόμενο με €135 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, μια αύξηση της τάξης του 17%.
- Ο κύκλος εργασιών του τομέα των πολυκαταστημάτων αυξήθηκε κατά 2,7% και ανήλθε σε €85,1 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €6,4 εκατ. σε σχέση με €8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
- Ο κύκλος εργασιών του τομέα χονδρικής/λιανικής ένδυσης, υπόδησης και καλλυντικών αυξήθηκε κατά 3,4% και ανήλθε σε €90,3 εκατ.
Το EBITDA του τομέα ανήλθε σε €3,4 εκατ. συγκρινόμενο με €5,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group σημείωσε : “Το 2017 συνεχίζουμε τη στρατηγική ανάπτυξης σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους που δραστηριοποιούμαστε ανεξάρτητα από τις προκλήσεις του οικονομικού περιβάλλοντος που παρουσιάζονται διεθνώς. Επίσης, παρατηρούμε με αισιοδοξία την βελτίωση του κλίματος και των επιχειρηματικών προοπτικών στην Ελλάδα.
Η επιτάχυνση του ανταγωνισμού που παρατηρείται στο λιανεμπόριο διεθνώς επιβεβαιώνει την επιλογή μας για την υλοποίηση ενός φιλόδοξου επενδυτικού προγράμματος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου που συνεχίζει να υλοποιείται απρόσκοπτα.
Παράλληλα, επεκτείνουμε την παρουσία μας σε νέες αγορές ενώ διαρκώς εξελίσσουμε την γκάμα των προϊόντων μας. Όπως έχουμε ήδη επικοινωνήσει και προκειμένου να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής, κάνουμε διαρκή επισκόπηση των εσωτερικών διαδικασιών μας και του λειτουργικού μας μοντέλου με γνώμονα την βελτίωση της αποτελεσματικότητας μας στις απαιτήσεις του νέου πιο ενημερωμένου καταναλωτή. Παραμένουμε προσηλωμένοι σε όλους τους στόχους μας και αισιόδοξοι ότι το 2017 θα είναι ένα εξίσου θετικό έτος για τον Όμιλό μας.”