Στα 162,697 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις της Frigoglass το β τρίμηνο του 2019 καταγράφοντας αύξηση 14,2% σε σύγκριση με πέρυσι ενώ και για το πρώτο εξάμηνο η αύξησή τους διαμορφώθηκε στο 16,2% και στα 288,262 εκατ. ευρώ.
Αναλυτικά τα οικονομικά μεγέθη:
Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, τα κυριότερα στοιχεία του δεύτερου τριμήνου 2019 ήταν:
- Ισχυρή επίδοση δευτέρου τριμήνου με διψήφια αύξηση των πωλήσεων και βελτίωση του περιθωρίου EBITDA
- Συνέχιση της αύξησης των πωλήσεων του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης κατά 14%, ως αποτέλεσμα των επενδύσεων των πελατών μας σε επαγγελματικά ψυγεία στην Ευρώπη καθώς και της επίδοσης της Frigoserve
- Διψήφια ανάπτυξη των πωλήσεων του κλάδου Υαλουργίας, λόγω αύξησης όγκου πωλήσεων και τιμών
- Αύξηση του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA κατά 140 μονάδες βάσης, σε 17,8%, λόγω βελτιωμένης απορρόφησης των εξόδων παραγωγής, εξοικονόμησης κόστους των πρώτων υλών και αύξησης της παραγωγικότητας
Ο κ. Νίκος Μαμουλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Frigoglass, αναφερόμενα στα παραπάνω αποτελέσματα σχολίασε:
"Πετύχαμε άλλο ένα τρίμηνο καλών αποτελεσμάτων με διψήφια αύξηση των πωλήσεων και βελτίωση του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA, παράλληλα με τη δημιουργία ισχυρών ελεύθερων ταμειακών ροών.
Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν τη σταθερή μας προσήλωση στην υλοποίηση της εμπορικής μας πολιτικής για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας με τους οποίους έχουμε στρατηγική συνεργασία, καθώς και των πρωτοβουλιών μείωσης του λειτουργικού κόστους. Με βάση την μέχρι σήμερα επίδοση μας, αναμένουμε για δεύτερο συνεχόμενο έτος, από την ολοκλήρωση της κεφαλαιακής αναδιάρθρωσης, αύξηση των πωλήσεων και διεύρυνση του περιθωρίου κέρδους, ενισχυμένο επίσης από την εξοικονόμηση κόστους που σχετίζεται με τη βελτίωση του παραγωγικού μας ιστού.