Στα 47,873 εκατ. ευρώ διευρύνθηκαν οι ζημιές μετά φόρων του ομίλου της Frigoglass στο εννεάμηνο του 2017, από τα 38,8 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 8% φτάνοντας σα 296,976 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα 322,994 εκατ. ευρώ πέρυσι.
Ο όμιλος σημείωσε βελτίωση του περιθωρίου EBITDA λόγω των πρωτοβουλιών μείωσης κόστους, του ευνοϊκότερου γεωγραφικού μείγματος πωλήσεων στον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης και της μεγαλύτερης απορρόφησης πάγιων εξόδων.
Παράλληλα, οι πωλήσεις της στη Δυτική Ευρώπη ενισχύθηκαν κατά 32% εξαιτίας της αυξημένης ζήτησης από τους εμφιαλωτές της Coca-Cola, ενώ στον κλάδο της Υαλουργίας στάθηκαν οριακά χαμηλότερες, παρά τη χαμηλή ζήτηση από τη δραστηριότητα στο Ντουμπάι.
Όπως σημειώνει η εταιρεία, η επιτυχημένη ολοκλήρωση της κεφαλαιακής αναδιάρθρωσης τον Οκτώβριο συνέβαλε στη σημαντική μείωση του δανεισμού κατά 138 εκατ. ευρώ (πριν από τη νέα χρηματοδότηση με εξασφάλιση πρώτης τάξης ύψους 40 εκατ. ευρώ) και στη βελτίωση της ρευστότητας κατά 70 εκατ. ευρώ.
Ο κύριος Νίκος Μαμουλής, διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass, σχολίασε: «Είμαστε ικανοποιημένοι με την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας αναδιάρθρωσης κεφαλαίου που πραγματοποιήθηκε νωρίτερα τον Οκτώβριο. Η Frigoglass διαθέτει τώρα μία σταθερή και βιώσιμη κεφαλαιακή δομή, η οποία θα μας επιτρέψει να υλοποιήσουμε τις στρατηγικές μας προτεραιότητες.
Η προσήλωση μας στο σχεδιασμό προϊόντων που καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών μας και η εστίαση στην βελτίωση του μείγματος των πωλήσεων, σε συνδυασμό με τα οφέλη από τις συνεχιζόμενες πρωτοβουλίες μείωσης κόστους, είχε ως αποτέλεσμα την διεύρυνση του περιθωρίου EBITDA στο τρίμηνο, παρά την αρνητική συνεισφορά της δραστηριότητάς υαλουργίας στη Μέση Ανατολή.
Το τέταρτο τρίμηνο του έτους, αναμένουμε ο ρυθμός αύξησης των πωλήσεων να επιταχυνθεί στον κλάδο Επαγγελματικής Ψύξης στην Ευρώπη».
Δείτε εδώ αναλυτικά τα αποτελέσματα του ομίλου.