Βελτιωμένα αποτελέσματα εμφάνισε η Frigoglass τόσο σε επίπεδο τριμήνου όσο και σε επίπεδο εννεαμήνου, σε σχέση με πέρυσι.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η εταιρεία, στο γ'' τρίμηνο οι ζημιές της περιορίστηκαν σε 1,64 εκατ. ευρώ από 3,36 εκατ. που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους, ενώ οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 20% στα 96,56 εκατ. ευρώ και τα EBITDA κατά 34% στα 16,07 εκατ. ευρώ.
Στο εννεάμηνο, η Frigoglass εμφάνιζε κέρδη 9,16 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 7,86 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, με τις πωλήσεις να είναι αυξημένες κατά 17,2% στα 384,831 εκατ. ευρώ και τα EBITDA κατά 33,5% στα 64,59 εκατ. ευρώ.
"Για άλλο ένα τρίμηνο, τα αποτελέσματα καταδεικνύουν την ισχυρή μας δέσμευση για βιώσιμη κερδοφόρα ανάπτυξη σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα", δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Frigoglass, Νίκος Μαμουλής και πρόσθεσε: "Η επίδοση αυτή αντανακλά, εκτός των άλλων, την επικέντρωση μας στις ανάγκες των πελατών, στη λειτουργική υπεροχή και στο πλήθος των πρωτοβουλιών εξορθολογισμού της κοστολογικής μας βάσης.
Είμαστε αισιόδοξοι ότι το 2019 θα είναι το δεύτερο κατά σειρά έτος, μετά την κεφαλαιακή αναδιάρθρωση του 2017, με σημαντική αύξηση πωλήσεων και βελτίωση του περιθωρίου κέρδους. Προσανατολίζουμε τις προσπάθειές μας στη διατήρηση της δυναμικής ανάπτυξης και στα επόμενα χρόνια, υλοποιώντας επιλεκτικές επενδύσεις στον υψηλής ανάπτυξης κλάδο Υαλουργίας καθώς και σε πρωτοβουλίες εξοικονόμησης κόστους."
Επιχειρηματική Προοπτική
Ως προς την επιχειρηματική προοπτική, η Frigoglass στην σχετική της ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: "Διατηρήσαμε στο τρίμηνο την ανάπτυξη των πωλήσεων, την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους και μειώσαμε τα επίπεδα αποθεμάτων, επιφέροντας έτσι βελτίωση των περιθωρίων κέρδους και των ταμειακών ροών.
Σε συνέχεια της ισχυρής επίδοσής μας μέχρι σήμερα και μίας έκτακτης παραγγελίας από πελάτη του κλάδου Επαγγελματικής Ψύξης το τέταρτο τρίμηνο του έτους, είμαστε αισιόδοξοι ότι το 2019 θα αποτελέσει μια ακόμη χρονιά σημαντικής αύξησης των πωλήσεων και βελτίωσης του συγκρίσιμου περιθωρίου EBITDA.
Παραμένουμε προσηλωμένοι στην αποτελεσματική υλοποίηση της εμπορικής μας στρατηγικής στον κλάδο της Επαγγελματικής Ψύξης, ενίσχυση της πελατειακής βάσης της Frigoserve, λειτουργική αποδοτικότητα, στα μέτρα μείωσης κόστους καθώς και σε επενδύσεις για μελλοντική ανάπτυξη. Η αύξηση της δυναμικότητας παραγωγής γυάλινων φιαλών μετά την ανακατασκευή του κλιβάνου στο εργοστάσιο Beta Glass Guinea στη Νιγηρία θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο τη μελλοντική μας ανάπτυξη. Βρισκόμαστε εντός χρονοδιαγράμματος για την προγραμματισμένη διακοπή λειτουργιών το πρώτο τρίμηνο του 2020 και αναμένουμε ο κλίβανος να έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία στο τέλος του δεύτερου τρίμηνου.