Τα Carrefour τοποθέτησαν αυτοκόλλητα στα ράφια προειδοποιώντας τους καταναλωτές για shrinkflation, όπου δηλαδή το περιεχόμενο της συσκευασίας μικραίνει, όχι όμως και η τιμή.
Οι πελάτες ενημερώνονται για παράδειγμα για το αν τα μπουκάλια είναι μικρότερα ή το περιεχόμενο της συσκευασίας ελαφρύτερο.
Η Carrefour δήλωσε ότι ήθελε να ασκήσει πίεση στις εταιρείες που παρασκευάζουν τα προϊόντα για να κρατήσουν τις τιμές χαμηλά.
Η γαλλική αλυσίδα super market εντόπισε 26 προϊόντα που έχουν συρρικνωθεί, χωρίς αντίστοιχη μείωση των τιμών, τα οποία παράγονται από κολοσσούς τροφίμων, όπως η Nestle, η PepsiCo και η Unilever.
Η Carrefour, η δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα super market της Γαλλίας, επισημαίνει τα εν λόγω προϊόντα με πινακίδες στα ράφια που αναγράφουν: «Το προϊόν αυτό είδε τον όγκο/βάρος του να μειώνεται και την πραγματική τιμή που χρεώνεται από τον προμηθευτή να αυξάνεται».
Τον Ιούνιο ο Γάλλος υπουργός Οικονομικών Μπρυνό Λε Μερ κάλεσε 75 καταστήματα λιανικής και ομάδες καταναλωτών σε συνάντηση για τις τιμές και κατηγόρησε τους κατασκευαστές ότι δεν ακολουθούν τη γραμμή του πληθωρισμού.