Ένα ευρύτερο Οικοσύστημα Υπηρεσιών, Προστασίας και Ασφάλειας, που δεν εστιάζει σε προϊόντα, αλλά σε ολιστικές λύσεις που καλύπτουν κάθε ανάγκη σε τομείς όπως οικογένεια, υγεία, σπίτι, εργασία, μετακίνηση, αλλά και επιχειρηματικές πρωτοβουλίες έχει σχεδιάσει η Generali.
Στόχος είναι να κάνει την ασφάλιση πιο απλή και προσβάσιμη από ποτέ, με κεντρική φιλοσοφία να είναι σύμμαχος και συνεργάτης των ασφαλισμένων. Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι να στέκεται δίπλα σε όσους την εμπιστεύονται, όχι μόνο τη στιγμή ενός δυσάρεστου συμβάντος, αλλά να παρέχει αξία στην καθημερινότητα των ασφαλισμένων, ως ένας άμεσος συνεργάτης και ένας... «Δια Βίου Εταίρος» τους. Η Generali έχει πάνω από 130 χρόνια παρουσίας στη χώρα, ενώ πλέον επενδύει δυναμικά στις νέες τεχνολογίες και τις καινοτόμες εφαρμογές.
Επενδύοντας σε μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης
Σε έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, σύνθετο και απαιτητικό, η εταιρεία στοχεύει στην απλότητα και την έξυπνη επικοινωνία και προσέγγιση των πελατών της, με όσο το δυνατόν πιο οικείες διαδικασίες. Όπως τονίζουν στελέχη της Generali, «στόχος είναι να συνδυάζουμε την τεχνολογική καινοτομία με τη φροντίδα και την εξατομικευμένη συμβουλευτική, μέσα από ένα δίκτυο επαγγελματιών ασφαλιστικών συμβούλων. Απαντάμε στις προκλήσεις που προκύπτουν κάθε μέρα, ενσωματώνοντας την πρόληψη και την ουσιαστική φροντίδα σε κάθε μας υπηρεσία».
Για το το πετύχει αυτό, η εταιρεία επενδύει σε ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες, όπως η τηλεματική στον κλάδο της υγείας και στον κλάδο αυτοκινήτου. Είναι μια στρατηγική κίνηση που θα επιτρέπει στον ασφαλισμένο να διαχειριστεί ενεργά την υγεία του και τη μετακίνησή του, με έναν εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο. Θα παρέχει εξατομικευμένες συμβουλές καλής υγείας και ασφαλούς οδήγησης, βασισμένες σε επιστημονικά δεδομένα και θα προτείνει τρόπους για να αυξήσει την ασφάλεια στην καθημερινότητά του και να υιοθετήσει έναν καλύτερο τρόπο ζωής.
Οι νέες... smart ψηφιακές υπηρεσίες
Έτσι, λοιπόν, η Generali εισάγει μια «Smart & Simple» λογική στον κλάδο ασφάλισης, συστήνοντας για πρώτη φορά την πλήρη ψηφιοποίηση της διαδικασίας, από την έκδοση προσφοράς μέχρι και την παράδοση ασφαλιστηρίου, μέσω της νέας «end-to-end» διαδικασίας, e-policy. Πλέον, ο πελάτης, σε συνεργασία με τον ασφαλιστή του, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει online όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ασφάλισή του, από τη συμπλήρωση της αίτησης, την αποδοχή και υπογραφή εγγράφων και τέλος τη λήψη του ασφαλιστηρίου του, σε ένα ψηφιακό περιβάλλον.
Παράλληλα αυτοματοποιούνται οι διαδικασίες εξυπηρέτησης και αναγγελίας περιστατικών, εισάγοντας ψηφιακά εργαλεία, όπως η online κλήση οδικής βοήθειας, για τους ασφαλισμένους στον κλάδο αυτοκινήτου και το ψηφιακό ραντεβού με γιατρό ή διαγνωστικό κέντρο στον κλάδο υγείας. Με το πάτημα ενός κουμπιού, ο ασφαλισμένος μπορεί να εξυπηρετηθεί online για έκτακτα και μη έκτακτα περιστατικά, χωρίς τηλεφωνική αναμονή ή γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Διαδραστικότητα με τους πελάτες
Η κουλτούρα της Cenerali είναι να υπάρχει διαδραστικότητα με τους πελάτες της, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους και ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους.
Για να το πετύχει αυτό ακούει τη γνώμη τους, πραγματοποιώντας συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών - Net Promoter System.
Για τη διενέργεια αυτής της έρευνας NPS, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, εταιρεία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, πάνω από 26.300 πελάτες και σχεδόν 1.000 ασφαλιστικοί σύμβουλοι έχουν δώσει την αξιολόγησή τους, σημειώνοντας σκορ ικανοποίησης (NPS) 40,5, το οποίο είναι πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς.
Παγκόσμιος όμιλος, γερά θεμέλια
Η Generali είναι ένας ανεξάρτητος ιταλικός Όμιλος ασφαλίσεων και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, με ισχυρή παρουσία σε πάνω από 50 χώρες παγκοσμίως. Είναι ο ασφαλιστικός Όμιλος με την υψηλότερη κατάταξη στη λίστα με τις «καλύτερες εταιρείες του κόσμου», η οποία συντάσσεται από το Forbes, σε συνεργασία με τη Statista. Κατατάσσεται 61η στη συνολική λίστα, με βαθμολογία υψηλότερη από οποιαδήποτε άλλη μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία στον κόσμο.
Επένδυση στη βιωσιμότητα
Η Generali, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις των καιρών σ' έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, ηγείται των διεθνών προσπαθειών για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Δέσμευση του Ομίλου είναι να διαθέσει 4,5 δισ. ευρώ έως το 2021 σε πράσινες και βιώσιμες επενδύσεις και να αυξήσει τον αριθμό των προϊόντων με θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Ο Όμιλος συγκαταλέγεται επίσης στον δείκτη Dow Jones Sustainability Europe Index (DJSI Europe). Μια σημαντική αναγνώριση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Generali για βιώσιμη ανάπτυξη.
Ένας εταιρικός πολίτης του κόσμου
Παράλληλα, η Generali είναι ένας Όμιλος με βαθιά συνείδηση του κοινωνικού του ρόλου και της ανάγκης στήριξης των κοινωνικά ευπαθών ομάδων. Μέσω του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας «The Human Safety Net», στοχεύει στη δημιουργία ενός παγκόσμιου δικτύου ανθρώπων που βοηθούν άλλους ανθρώπους.
Οι τρεις άξονες του προγράμματος εστιάζουν σε σημαντικά κοινωνικά θέματα, που επηρεάζουν τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται η Generali: στη δημιουργία ίσων ευκαιριών για παιδιά και οικογένειες που το έχουν ανάγκη, στην υποστήριξη της επιχειρηματικότητας των προσφύγων στην Ευρώπη και στην προστασία των νεογέννητων από τη νεογνική ασφυξία και τις επιπτώσεις της.
Μέχρι στιγμής, στο πρόγραμμα συμμετέχουν 21 χώρες, 36 Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, ενώ 24 προγράμματα έχουν ξεκινήσει ήδη να υλοποιούνται.