Γιατί η Σκλαβενίτης επεκτείνεται με νέα e-hubs

Γιατί η Σκλαβενίτης επεκτείνεται με νέα e-hubs

Την ολοκλήρωση της επένδυσης του νέου e-hub της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, επιβεβαίωσαν πηγές προσκείμενες στην εταιρεία. Μάλιστα, σύμφωνα με τις πληροφορίες αυτές στον στρατηγικό σχεδιασμό της Σκλαβενίτης για την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος, περιλαμβάνεται η δημιουργία και νέων e-hubs για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των Πελατών της, αλλά και η περαιτέρω ενδυνάμωση του eMarket τόσο μέσω της διεύρυνσης των διαθέσιμων κατηγοριών και προϊόντων, όσο και μέσω της επέκτασης του σε νέες περιοχές. Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η λειτουργία του νέου e-hub, που βρίσκεται στην Κηφισιά, ξεκίνησε πριν δυο εβδομάδες, περί τα μέσα Απριλίου. 

Το e-hub αυτό εξυπηρετεί καθημερινά την προετοιμασία και παράδοση των ηλεκτρονικών παραγγελιών της αλυσίδας στα Βορειανατολικά Προάστια και τις γύρω περιοχές. Στόχος της επένδυσης είναι να συμβάλλει στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket, καθώς μέσω του e-hub, πλέον, οι παραδόσεις στην Αττική από το ηλεκτρονικό κατάστημα sklavenitis.gr εξυπηρετούνται άμεσα.

Εκτός από το νέο e-hub στη Κηφισιά, για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών του Σκλαβενίτης eMarket, η εταιρεία διαθέτει ένα ακόμη σύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, ένα στον Γέρακα και ένα στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης. Υπενθυμίζεται ότι το Σκλαβενίτης e-market  ξεκίνησε στο τέλος του 2020 με πρώτο σταθμό την Αττική, όπου διαθέτει περισσότερα από 10.000 προϊόντα σε τιμές ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας, και το 2021 επεκτάθηκε σε Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη.