Στην HO.RE.CA, την έκθεση ορόσημο για τον ξενοδοχειακό κλάδο και τον κλάδο της εστίασης συμμετείχε για ακόμη μία χρονιά η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία παρουσίασε τις πιο πρόσφατες γευστικές προτάσεις της στις κατηγορίες της μπύρας και του μηλίτη, καθώς και το νέο και πρωτοποριακό σύστημα βαρελίσιας μπύρας Blade, εντυπωσιάζοντας τους δεκάδες χιλιάδες επαγγελματίες που επισκέπτονται κάθε χρόνο τη διεθνή έκθεση.
Το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων προσέλκυσε το καινοτόμο σύστημα Blade που φέρνει την επανάσταση στη βαρελίσια μπύρα, εξασφαλίζοντας σταθερή και υψηλή ποιότητα, σε μία πολύ συμπαγή και όμορφη συσκευή. Στο Blade τοποθετούνται PET βαρέλια 8 λίτρων, ενώ η συσκευή λειτουργεί με ενσωματωμένο συμπιεστή αέρα, οδηγώντας την μπύρα στην κάνουλα, χωρίς απώλειες. Το Blade διατηρεί σταθερή τη θερμοκρασία του προϊόντος στους 2ο C, κρατώντας, παράλληλα, τη μπύρα φρέσκια για 30 ημέρες μετά το άνοιγμα του βαρελιού. Ο ελάχιστος χώρος που απαιτεί, η ευκολία στην εγκατάσταση, η χαμηλή κατανάλωση ρεύματος και η υψηλή αξιοπιστία είναι ορισμένα από τα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα που θα το επιλέξουν.
Οι επισκέπτες του περιπτέρου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είχαν ακόμη την ευκαιρία να γευτούν την ιστορική μπύρα Μάμος, η οποία επανακυκλοφόρησε πέρυσι στην πόλη της, την Πάτρα. Η απλότητα και η αυθεντικότητά της, σε συνδυασμό με την ανώτερη ποιότητα της γεύσης της, κέρδισαν τις εντυπώσεις των παρευρισκομένων. Η Μάμος είναι πλέον διαθέσιμη και στην Αθήνα, ενώ σύντομα θα διατίθεται πανελλαδικά, ξαναφέρνοντας στο σήμερα αυθεντικές στιγμές του παρελθόντος.
Εντύπωση προκάλεσε, επίσης, και το ειδικό cider corner προσελκύοντας τους λάτρεις του μηλίτη, με το Strongbow, τη Νο.1 μάρκα cider στον κόσμο, αλλά και τον Μηλοκλέφτη, το νέο μηλίτη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας που κυκλοφόρησε πέρυσι και έχει ήδη κατακτήσει μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού.
Πρωταγωνιστικό ρόλο, όμως, στην παρουσία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στη HO.RE.CA. είχαν και τα προϊόντα με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ, τα λεγόμενα low/no alcohol, που αποτελούν παγκόσμια τάση. Ανταποκρινόμενη στη στροφή των καταναλωτών προς πιο υγιεινές επιλογές, η εταιρία έχει εντάξει τα τελευταία χρόνια στην ευρεία γκάμα προϊόντων της τη δροσιστική Heineken Light, με λιγότερες θερμίδες και λιγότερο αλκοόλ αλλά όλη τη γεύση, την Amstel Free, με μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ, καθώς και τις Amstel Radler Lemon με χυμό λεμονιού και Amstel Radler Ginger & Lime, με τη χαρακτηριστική δροσιστική και «πιπεράτη» γεύση. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συνεχίζει να επενδύει στην κατηγορία δημιουργώντας νέες στιγμές κατανάλωσης, από νωρίς το απόγευμα μέχρι αργά το βράδυ.
Τέλος, στο πλαίσιο του Heineken Star Serve, του προγράμματος εκπαίδευσης του προσωπικού των καταστημάτων για το σωστό τρόπο σερβιρίσματος της draught Heineken, πραγματοποιήθηκε σε ειδικό χώρο της έκθεσης ο τελικός Athens Bar Tender Final 2018.