Σε διψήφια ανάπτυξη επέστρεψε η Lego το 2020 καθώς οι οικογένειες που έμειναν στα σπίτια τους εξαιτίας των lockdown είχαν την ευκαιρία να ασχοληθούν με τα παιχνίδια της, σύμφωνα με δήλωση του διευθύνοντος σύμβουλου της εταιρείας, Νιλς Κρίστιανσεν.
Ειδικότερα, ο Κρίστιανσεν τόνισε ότι χρόνια επενδύσεων απέδωσαν καρπούς εγκαίρως κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με βελτιωμένα συστήματα διαδικτυακών πωλήσεων και με νέα προϊόντα, όπως ρομπότ που μπορούν να προγραμματιστούν σε smartphone.
«Ο COVID έχει επιταχύνει τάσεις που ήταν ήδη σε κίνηση. Περισσότεροι καταναλωτές ψώνισαν διαδικτυακά», πρόσθεσε.
Η Lego αναζητούσε για χρόνια τρόπο για να επανέλθει σε ποσοστά διψήφιας ανάπτυξης μετά το 2017, όταν η εταιρεία προσέλαβε τον Κρίστιανσεν.
Το 2020 η εταιρεία κατάφερε να πιάσει αυτό τον στόχο με αύξηση των πωλήσεων κατά 13% στις 43,7 δισ. κορώνες Δανίας (6,98 δισ. δολάρια), συγκριτικά με αύξηση 6% το 2019, ενώ τα λειτουργικά της κέρδη αυξήθηκαν κατά 19% στις 12,9 δισ. κορώνες Δανίας.
Επιπλέον, η εταιρεία αύξησε τα καταστήματά της κατά 134 καταστήματα, με τα 91 να βρίσκονται στην Κίνα. Για το 2021, η εταιρεία αναμένει να ανοίξει ακόμα 120 καταστήματα, με τα 80 να είναι στην Κίνα.