Επιβάρυνση κατά 1 ευρώ στους έγχαρτους λογαριασμούς ανακοίνωσε η ΔΕΗ, καλώντας τους πολίτες να προτιμήσουν την επιλογή της χρήσης ηλεκτρονικού λογαριασμού, καθώς, όπως τονίζει, με τον τρόπο αυτό βελτιώνεται ο χρόνος και η ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών της επιχείρησης, η εξοικονόμηση ανθρώπινων και οικονομικών πόρων και η ουσιαστική ενίσχυση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, στο πλαίσιο πρωτοβουλιών αειφορίας της.
Μάλιστα, ενημερώνει ότι το Δ.Σ. αποφάσισε ότι το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο κόστος έκδοσης και αποστολής τους.
Πρόκειται για μια απόφαση που ελήφθη με τη ΔΕΗ να αναζητά έσοδα από κάθε πιθανή πηγή προκειμένου να βελτιώσει τη προβληματική της ρευστότητα και για την οποία είχε αποκαλύψει το liberal.gr ήδη από τις 29 Οκτωβρίου.
Η ΔΕΗ πάντως στην ανακοίνωσή της επισημαίνει πως παραμένει σταθερά προσηλωμένη στο στόχο του εκσυγχρονισμού και της εναρμόνισης της με τις τάσεις της εποχής σε ευρωπαϊκή κλίμακα, για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση.
Στο πλαίσιο αυτό, πέραν των διαφημιστικών πρωτοβουλιών σχεδιάζει την ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων στα καταστήματά της, και γενικά σε κάθε επαφή προκειμένου να διευκολύνει τους πελάτες της να εξοικειωθούν με τους ηλεκτρονικούς λογαριασμούς και να τους χρησιμοποιούν αντί των έγχαρτων.
Η ΔΕΗ σημειώνει ακόμα την πεποίθησή της ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει λειτουργικό κίνητρο για τους όλους τους πελάτες της. Επιλέγοντας τη λήψη ηλεκτρονικού λογαριασμού, εκμεταλλεύονται παράλληλα και όλες τις δυνατότητες διαχείρισης θεμάτων του λογαριασμού ρεύματος όπως η δυνατότητα έκδοσης μηνιαίου λογαριασμού με ασφάλεια, αξιοπιστία, ταχύτητα, και πλήρη διαφάνεια και πληροφόρηση.
Σύμφωνα πάντως με τις πληροφορίες του liberal.gr, η συγκεκριμένη επιβάρυνση ήταν μια πρόταση της McKinsey όταν αυτή εκπόνησε το 5ετές επιχειρησιακό πλάνο της ΔΕΗ, ουδέποτε όμως το θέμα είχε προχωρήσει, όπως και σειρά άλλων εισηγήσεων για αυξήσεις.
Φωτογραφία intime news