Η Heineken ανακοίνωσε ότι τα καθαρά της κέρδη αυξήθηκαν το πρώτο τρίμηνο χάρη στις υψηλότερες πωλήσεις σε περισσότερες από 40 αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται.
Συγκεκριμένα, η ολλανδική ζυθοποιία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 168 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο, συγκριτικά με 94 εκατ. ευρώ ένα χρόνο πριν και 290 εκατ. ευρώ το 2019.
Ο όγκος των παραγγελιών συγκεκριμένα για τα προϊόντα της Heineken αυξήθηκαν 12% σε ετήσια βάση, με βασική ώθηση από τις αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής, και, σε πιο ήπιο βαθμό, της Αμερικής.
Αντίθετα, οι ευρωπαϊκές της δραστηριότητες υποχώρησαν λόγω της πανδημίας και των σχετικών περιορισμών, δήλωσε η εταιρεία.
«Αναμένουμε ότι οι συνθήκες της αγοράς θα βελτιωθούν σταδιακά στο δεύτερο μισό του έτους, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των εμβολίων», πρόσθεσε η Heineken.