“Δεν ερχόμαστε για να φύγουμε, θα προσπαθήσουμε να μείνουμε γιατί υπολογίζουμε πολύ στην αγορά της Θεσσαλονίκης και της βαλκανικής Ευρώπης” δήλωσε στο ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9, o διευθυντής ξενοδοχειακών υπηρεσιών πλοίων, και εξυπηρέτησης πελατών της Hellenic Seaways, Άρης Κατσαΐτης με αφορμή τη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου, η οποία θα γίνει με το πλοίο της εταιρείας “Νήσος Σάμος” χωρίς κρατική επιδότηση.
Μιλώντας στην εκπομπή “καθημερινά” που παρουσιάζει ο Χρήστος Μάτης, ο κ.Κατσαΐτης υπενθύμισε ότι η εταιρεία έχει και στο παρελθόν επιχειρήσει να δρομολογήσει πλοία από τη Θεσσαλονίκη και προς το Βόρειο Αιγαίο και τις Σποράδες αλλά αποδείχτηκε ότι δεν ήταν επιχειρηματικά κερδοφόρο, διευκρινίζοντας ότι τώρα προσβλέπει και στις εμπορευματικές μεταφορές που θεωρεί σημαντικές.
“Θέλουμε τη στήριξη από την κοινωνία της Θεσσαλονίκης, είπε σημειώνοντας ότι η εταιρεία αναλαμβάνει το δρομολόγιο παρά το γεγονός ότι έχει τη γραμμή που συνδέει τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με την Καβάλα, η οποία μετά τη Σάμο είναι επιδοτούμενη.
Απαντώντας σε ερώτηση για τον αριθμό των επιβατών που θα καταστήσει το δρομολόγιο βιώσιμο, είπε ότι “δεν υπάρχει αριθμός που μπορεί να ειπωθεί τώρα”, αλλά διαβεβαίωσε ότι η μεταφορά από τη Θεσσαλονίκη στα νησιά του Βορείου Αιγαίου “υπερτερεί 100% σε σχέση με τις άλλες μεταφορές, όπως η οδική σύνδεση μέσω Τουρκίας.
Όπως είπε ο κ.Κατσαΐτης, το πλοίο, το πρώην “Ionian Queen”, το οποίο απέκτησε πρόσφατα η εταιρεία, είναι υψηλών ξενοδοχειακών υποδομών, έχει μήκος 200 μέτρα, μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 22 κόμβων και να μεταφέρει 2.200 επιβάτες και 700 αυτοκίνητα, ή 125 φορτηγά και 60 ΙΧ.
Η δρομολόγηση του πλοίου εγκρίθηκε ομόφωνα από το Συμβούλιο ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών. Το δρομολόγιο θα γίνεται μια φορά την εβδομάδα από Πειραιά προς Θεσσαλονίκη μέσω Μυτιλήνης και Λήμνου ενώ στην επιστροφή προς Πειραιά, θα πιάνει και στα Μεστά της Χίου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ