Χήτος ΑΒΕΕ (Ζαγόρι) – Αποτελέσματα, ποιότητα, κοινωνία και εξωστρέφεια

Χήτος ΑΒΕΕ (Ζαγόρι) – Αποτελέσματα, ποιότητα, κοινωνία και εξωστρέφεια

Σταθερά βήματα ανάπτυξης καταγράφει η εταιρεία ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ και το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, όπως μαρτυρούν τόσο τα αποτελέσματά της για το πρώτο 5μηνο του 2018, όσο και το εν γένει εκτόπισμα αλλά και η ενίσχυση του brand σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι μια εταιρεία σταθερά προσανατολισμένη στην εξωστρέφεια και στις διεθνείς αγορές, έχοντας ήδη παρουσία σε 25 χώρες, χωρίς φυσικά να υποτιμά καθόλου την εγχώρια αγορά όπου σύμφωνα με τα στοιχεία είναι leader με μερίδιο περί το 23%.

Με συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο, έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, μηδενικό δανεισμό, κοινωνική δραστηριότητα και αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ πρωταγωνιστεί στην εγχώρια αγορά στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού, ενώ κάνει σημαντικά βήματα εξάπλωσης και διεθνώς.

Οι διεθνείς αγορές είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα για το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ και προς αυτή την κατεύθυνση είναι και όλες οι στρατηγικές κινήσεις που κάνει το management της επιχείρησης.

Το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ βρίσκεται ήδη σήμερα σε 25 χώρες στον κόσμο, με παρουσία στην Ευρώπη, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ, τον Καναδά, τον Παναμά, τη Ρωσία, την Αφρική, την Κίνα κ.α. Στόχος της εταιρείας είναι η προώθηση της εξαγώγιμης σειράς προϊόντων του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, με την ταυτόχρονη επιδίωξη προσέλκυσης νέων συνεργατών από τη διεθνή αγορά.



Πορεία μεγεθών και μερίδια αγοράς

Παρόλο που η κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια είναι πτωτική, λόγω της οικονομικής κρίσης, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ έχει καταφέρει να καταγράψει αύξηση πωλήσεων και κερδών.

Στο 23,1% έφτασε το μερίδιο αγοράς – σε όγκο – της εταιρείας το πεντάμηνο Ιανουαρίου – Μαΐου 2018, αυξάνοντας σημαντικά τις πωλήσεις της, ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης εμπορικής στρατηγικής που ακολουθεί, των προωθητικών ενεργειών καθώς και σημαντικών συνεργασιών που επιτεύχθηκαν σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ αξιοποίησε αποτελεσματικά όλες τις νέες επενδύσεις που έχει κάνει, κάτι που αντανακλάται στα αποτελέσματα του 2017 όπου ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 48,4 εκατ. ευρώ, ήτοι κατά 4,9 εκατ. ευρώ περισσότερα από το 2016, μια αύξηση που μεταφράζεται στο +11,2%.

Παράλληλα, σημείωσε κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 8,2 εκατ. ευρώ, έναντι αντίστοιχων κερδών 6,2 εκατ. ευρώ έναν χρόνο πριν, αυξημένα κατά 30% σε ποσοστό και 2 εκατ. ευρώ σε αξία, συγκριτικά με το 2016.

Προβλέψεις για το σύνολο του 2018

Πάνω σ'' αυτό το πλαίσιο και δεδομένου ότι (και) το 2018 είναι εξαιρετική χρονιά για τον τουρισμό, η διοίκηση της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ εκτιμά πως θα επιτύχει φέτος διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της κατά 15%, ενώ σ'' αυτό θα συμβάλλουν οι νέες συνεργασίες που έχουν επιτευχθεί τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά.

Τα καλά οικονομικά αποτελέσματα της ηπειρωτικής εταιρείας, έρχονται να «κουμπώσουν» με την εν γένει εταιρική φιλοσοφία της και κουλτούρα της. Για τη ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, κοινωνία, καταναλωτές, προμηθευτές, επιχειρηματικοί εταίροι και εργαζόμενοι, συνθέτουν το ίδιο παζλ και αντιπροσωπεύουν το ίδιο αποτύπωμα.

Εργαζόμενοι και φιλοσοφία της επιχείρησης

Σύμμαχος σε αυτή την θετική πορεία είναι πάντα το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας, που έχει την αμέριστη συμπαράσταση και το σεβασμό της διοίκησης. Απόδειξη αυτού αποτελεί το γεγονός ότι παρά την κρίση και την ύφεση που βρίσκεται η χώρα, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ δεν έχει προβεί σε καμία μείωση, ούτε στις αποδοχές, ούτε (φυσικά) στον αριθμό των εργαζομένων.

Αντίθετα έχει προχωρήσει σε νέες προσλήψεις με αποτέλεσμα σήμερα οι εργαζόμενοι της εταιρείας να ξεπερνούν τους 350. Το ανθρώπινο δυναμικό της αποτελείται από ανθρώπους με εξειδικευμένη γνώση, κατάρτιση, τεχνογνωσία.

Φιλοσοφία της εταιρείας είναι να διαμορφώνει ένα εργασιακό περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από ασφάλεια, σταθερότητα και δέσμευση των εργαζομένων στις εταιρικές αξίες. Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ πλέον, με τα τρία εργοστάσιά της και το δίκτυο διανομής απασχολεί άμεσα και έμμεσα ή συνδέεται εργασιακά με περισσότερα από 1.200 άτομα.

Κοινωνική υπευθυνότητα

Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι μία εταιρεία με μακρά παράδοση πολλών και σημαντικών πρωτοβουλιών στο χώρο της κοινωνικής υπευθυνότητας, έχοντας μάλιστα πολυσχιδή και πολυεπίπεδη δράση προς αυτή την κατεύθυνση.

Από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ είναι η καλλιέργεια κουλτούρας κοινωνικής υπευθυνότητας. Το 2000 περίπου, η εταιρεία επέλεξε να εντάξει στη στρατηγική της μια νέα φιλοσοφία, της αλληλεγγύης απέναντι σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη.

Με τα χρόνια αυτή η συνειδητή εταιρική απόφαση εξελίχθηκε και με όχημα το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, έγινε ουσιαστικό έργο και προσφορά! Με συνοδοιπόρους επίσημους φορείς και αναγνωρισμένες Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, το «ΖΑΓΟΡΙ» προσφέρει και στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά, τους γονείς, την οικογένεια, τον άνθρωπο, την κοινωνία σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Μπορούμε όλοι να θυμηθούμε την καμπάνια με την Action Aid για την παροχή πόσιμου νερού σε 40.000 ανθρώπους που δεν είχαν πρόσβαση μέχρι τότε σε πόσιμο νερό ή ακόμη και την τελευταία επικοινωνία του brand που στόχο έχει να αφήσει ισχυρό αποτύπωμα στο μυαλό και την καρδιά του κοινού χωρίς να είναι άλλη μια καμπάνια κοινωνικής ευθύνης.

Η νέα καμπάνια

Σε αυτή τη φιλοσοφία είναι η νέα καμπάνια του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ.

Μια καμπάνια που λειτουργεί ως κίνητρο για τους νέους, δημιουργεί ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο. Το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αγκαλιάζει τους νέους που δημιουργούν ένα καλύτερο αύριο για την Ελλάδα μας! Ένα αύριο που θα μας κάνει όλους υπερήφανους.

Ως πρεσβευτής του καλού, και έχοντας το καλό μέσα του –το ίδιο το νερό- το ΖΑΓΟΡΙ, αφιερώνει τη νέα του καμπάνια, σε ιστορίες νέων ανθρώπων που έχουν όραμα και μας εμπνέουν γιατί δεν παραιτούνται και πιστεύουν στο καλό που έχουν μέσα τους.

Μια καμπάνια που δημιουργεί ελπίδα και αισιοδοξία για το αύριο και δείχνει τον δρόμο.

Δίνει ελπίδα να συνεχίσουμε. Γιατί όταν έχουμε το καλό μέσα μας τίποτα δε μπορεί να μας σταματήσει εκείνους τους νέους ανθρώπους που φτιάχνουν σήμερα, με την προσπάθεια και τον αγώνα τους, την Ελλάδα του αύριο. Την Ελλάδα αυτή που θα μας κάνει υπερήφανους.

Αφιερωμένη στα παιδιά που αγωνίζονται η καμπάνια

Αφιερωμένη σε όλα τα παιδιά που αγωνίζονται και προσπαθούν σήμερα για ένα καλύτερο αύριο, είναι η νέα διαφημιστική καμπάνια, του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ, με το χαρακτηριστικό μήνυμα «το αύριο είναι σαν το νερό, δεν έχει σχήμα, εσύ του το δίνεις».

Σε μια εποχή που οι έννοιες αριστεία, αξιοκρατία, ήθος, ευ αγωνίζεσθε, όραμα και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο θεωρούνται ντεμοντέ και έχουν εξοστρακιστεί από το λεξιλόγιο μας, τα νέα παιδιά που πρωταγωνιστούν, έρχονται να μας τις θυμίσουν και να μας εμπνεύσουν.

Ο Αλέξανδρος Σκορίλας 18 ετών, Επικεφαλής Εθνικής Ομάδας Tennis Νέων Ανδρών, ο Χάρης Ιωάννου 22 ετών, Μηχανικός Υπολογιστών, Εφευρέτης και νεότερος Έλληνας βραβευμένος επιστήμονας, ο Στέλιος Κερασίδης 5,5 ετών, με 3 παγκόσμια και 2 πανελλήνια βραβεία σε πιανιστικούς διαγωνισμούς και η Γλυκερία Σκάρκου 12 ετών, η οποία κέρδισε την 3η θέση στα 5χλμ. στη Διοργάνωση Ημιμαραθωνίου Αθηνών.

Τους νέους αυτούς αγκαλιάζει το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ αναγνωρίζοντας στην προσπάθεια τους, την Ελλάδα που θα μας κάνει υπερήφανους. Γιατί όταν έχουμε το καλό μέσα μας, ο στόχος είναι ένας. Η κορυφή.