Όταν η Huawei μπήκε στην ανταγωνιστική αγορά των τεχνολογικών gadget και των συσκευών κινητών τηλεφώνων και υπολογιστών, λίγοι ανέμεναν το success story που ακολούθησε. Σήμερα, όπως σημείωσε ο Πέτρος Δρακόπουλος, Marketing Director της εταιρείας στην Ελλάδα η Huawei σε μία δύσκολη χρονιά λόγω πανδημίας, το 2020 έκλεισε με αύξηση 7% στα έσοδα στα 135 δισ. δολάρια και απασχόλησε περίπου 200.000 εργαζομένους.
Η εταιρεία σήμερα συγκαταλέγεται στους μεγάλους παίχτες της αγοράς, καθώς βρίσκεται στις μεγαλύτερες εταιρείες διεθνώς σε λίστες όπως η Forbes. Eιδικότερα βρίσκεται, σε επίπεδο αξίας, στις top 49 εταιρείες σύμφωνα με το Fortune, στις top 45 σύμφωνα με το Brands και στις 10 όπως αναφέρει το Brand Finance. Κάτι που δεν είναι καθόλου τυχαίο, μιας και η εταιρεία το 2020 είχε περίπου 730 εκατ. συσκευές παγκοσμίως και 1 δις. έξυπνες συσκευές στο σύνολό τους.
Σημειώνεται πως η εταιρεία από το 2011 έως σήμερα έχει μεταξελιχθεί ταχέως και κερδίζει συνέχεια μερίδια αγοράς. Έως το 2015 επικεντρώνονταν στην ανάπτυξη highend προϊόντων, ενώ από 2016-2019 κατέστη ένα premium brand στις έξυπνες συσκευές. Στόχος της εταιρείας είναι το προσεχές διάστημα να καταστεί η μεγαλύτερη δύναμη διεθνώς, κάτι που δεν φαίνεται ανέφικτο αν σκεφτεί κανείς το growth story που έχει ήδη καταγράψει.
Οι στόχοι και τα μερίδια αγοράς στην Ελλάδα
Ο νέος General Manager της εταιρείας στην Ελλάδα, Andy Miao,στον τομέα καταναλωτικών προϊόντων, μίλησε για τους στόχους της εταιρείας στη χώρα μας και παρουσίασε τα εντυπωσιακά μερίδια αγοράς που έχει στην Ελλάδα. Ειδικότερα στην αγορά των Tablet η Huawei βρίσκεται στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών, ενώ την ίδια θέση διατηρεί και στα wearables με την ανάπτυξη από το 2019 στο 2020, να εκτοξεύεται στο 167%. Και στον κλάδο των ηλεκτρονικών υπολογιστών η εταιρεία κερδίζει μερίδια εξαιτίας της ποιότητας και των νέων τεχνολογιών αιχμής που ενσωματώνονται στις συσκευές.
Στόχος της Huawei το 2021 είναι να λανσάρει νέα προϊόντα, να βελτιώσει τη συνδεσιμότητα των συσκευών, να αυξήσει τα μερίδια αγοράς και να συνεχίσει να καταγράφει ταχεία ανάπτυξη στην ελληνική αγορά. Ειδικότερα σχεδιάζονται μια σειρά από ενέργειας που έχουν ως απώτερο στόχο την ανάπτυξη του προϊοντικού χαρτοφυλακίου της εταιρείας, την εγκαθίδρυσή της στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των καταναλωτών στην αγορά των PC, ενώ η διατήρηση της ηγετικής θέσης στα Wearables και στα TWS να αποτελεί στοίχημα για την κορυφαία εταιρεία. Σύμμαχος σε αυτή την προσπάθεια της εταιρείας είναι ο κλάδος των ΗMS. Έτσι λοιπόν η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή, η βελτίωση των NFC πληρωμών και η συνεργασία με συνεργάτες για τη συνδεσιμότητα εντάσσονται στο αναπτυξιακό πλάνο της εταιρείας. Σε αυτή την κατεύθυνση αναμένεται να λανσαριστούν νέα έξυπνα Wearables τα οποία θα ενημερώνουν τους καταναλωτές για τη φυσική τους κατάσταση, μέσω πρωτοποριακών δεικτών, όπως είναι το επίπεδο οξυγόνου, υπηρεσίες χαρτών και άλλες καινοτόμες υπηρεσίες.
Λανσάρει τα νέα Huawei Free Buds 4i
Στη συνέντευξη τύπου παρουσιάστηκαν τα Huawei Free Buds 4i. Όπως σημείωσε ο Θάνος Ψυχάρης, CTA της εταιρείας πρόκειται για καινοτόμο προϊόν, ασύρματων ακουστικών με λειτουργία Awareness Mode και εύκολο χειρισμό με τα δάκτυλα. Μία πλήρης φόρτιση κρατά τη συσκευή ενεργεί για 10 ώρες αδιάκοπης λειτουργίας, καθώς ενσωματώνεται κορυφαία τεχνολογία γρήγορης φόρτισης. Επίσης, τα νέα ακουστικά εγγυώνται κρυστάλλινο ήχο, συνδέονται με Bluetooth, ενώ οι διαστάσεις τους είναι μικρές. Ειδικότερα τα ακουστικά έχουν διαστάσεις 37,5 mm, η θήκη φόρτισης 48 mm, ενώ με τα ακουστικά να χρησιμοποιούνται σε λογικό πλαίσιο, η φόρτιση κρατά ενεργή τη συσκευή για 5,5 ώρες.
Ποιά τα νέα προϊόντα της εταιρείας; Πρόκειται για το smartwatch Watch Fit Elegant Edition, το οποίο είναι ανθεκτικό στη σκουριά και στη διάβρωση, ενώ είναι πολυτελές και κομψό. Η διάρκεια της μπαταρίας είναι 10 ώρες, ενώ οι αθλητικές δράσεις «τρέχουν» με animations. Επίσης, ανάμεσα στα κορυφαία προϊόντα της εταιρείας φιγουράρει το Huawei Mate Book D15, το οποίο είναι διπλά πιστοποιημένο από την TUV, έχει FullView οθόνη για καλύτερη εμπειρία θέασης. Διαθέτει ισχυρή απόδοση για εύκολη διαχείριση καθημερινής εργασίας στο γραφείο και είναι ελαφρύ με ωραίο design.
Όπως προκύπτει η εταιρεία βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης στη χώρα μας, με τα νέα προϊόντα και την ενίσχυση των μεριδίων στην αγορά ανά κλάδο, να αποτελούν τον στρατηγικό σχεδιασμό της διοικητικής ομάδας που «τρέχει» την Huawei στην Ελλάδα. Η ανάπτυξη που καταγράφει χρόνο με το χρόνο στη χώρα μας, δημιουργεί βάσιμες προσδοκίες πως σύντομα θα είναι το No1 brand στις επιλογές των καταναλωτών στη χώρα μας.