Ο γερμανός κατασκευαστής αθλητικών ειδών Adidas σκοπεύει να πουλήσει την Reebok, 15 χρόνια αφότου αγόρασε την αμερικανική μάρκα με στόχο να ενισχυθεί στον ανταγωνισμό της με την Nike.
Η Adidas δήλωσε χθες ότι έχει αποφασίσει να ξεκινήσει μια επίσημη διαδικασία πώλησης της Reebok σαν μέρος της πενταετής της στρατηγικής που σκοπεύει να παρουσιάσει στις 10 Μαρτίου, την ίδια ημερομηνία που θα δημοσιεύσει τα αποτελέσματά της για το 2020.
«Η Reebok και η Adidas θα είναι σε θέση να επιτύουν το αναπτυξιακό τους δυναμικό πιο αποτελεσματικά ανεξάρτητα η μία από την άλλη», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Adidas Κάσπερ Ρόρστεντ.
Σύμφωνα με πηγές, η αποτίμηση της Reebok εκτιμάται περίπου στα 1 δισ. ευρώ, με τις καθαρές πωλήσεις της να έχουν καταγράψει μείωση κατά 7% το τρίτο τρίμηνο του 2020 στα 403 εκατ. ευρώ, μετά από πτώση έως και 44% το τρίμηνο που είχε προηγηθεί.
Το 2019, η Adidas κατέγραψε τη λογιστική αξία της Reebok στα 842 εκατ. ευρώ.
Οι επιλογές της Adidas περιλαμβάνουν την διαφοροποίηση της Reebok ως αυτόνομης δημόσιας εταιρείας ή την πώληση της μάρκας σε ιδιωτικά μετοχικά κεφάλαια, άλλους μεγάλους αθλητικούς λιανοπωλητές ή σε ιδιοκτήτες με πολλαπλές μάρκες όπως η VF Corp.